عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید شبانه و سرزده سرپرست فرمانداری مراوه تپه از مراکز و پایگاه های اورژانس ۱۱۵


بازدید شبانه و سرزده سرپرست فرمانداری مراوه تپه از مراکز و پایگاه های اورژانس ۱۱۵

بازدید شبانه و سرزده سرپرست فرمانداری مراوه تپه از مراکز و پایگاه های اورژانس ۱۱۵

  پیرو بارش برف شدید و کولاک در مناطق کوهستانی شهرستان مراوه تپه ، لقمان قربانی سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه سیفی معاون فرماندار و دکتر منصور خوجم لی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر گلیداغ و از پایگاه جاده ای اورژانس ۱۱۵ عرب قاری حاجی بصورت سرزده بازدید نمودند.
 سرپرست فرمانداری شهرستان در این بازدید ضمن عرض خداقوت به کارکنان مرکز شبانه روزی شهر گلیداغ از زحمات کادر بهداشتی شهرستان برای ارایه خدمات بهداشتی به مادران باردار در بحران و از زحمات و همکاری دستگاه های خدماتی برای بازگشایی راه های مواصلاتی کوهستانی شهرستان تقدیر نمودند.
سرپرست فرمانداری شهرستان در این بازدید اورژانس ۱۱۵ را قلب تپنده ی کمک در مواقع اضطرار عنوان نمودند .
قربانی اظهار داشت: با شروع فصل سرما و وقوع حوادث طبیعی فصلی ناشی از بارندگی باران و برف و کولاک در مناطق کوهستانی از تمام توان و پتانسیل مجموعه در جهت شناسایی نقاط ضعف و مقابله با بحران و تهدیدات مختلف استفاده نماییم و با برنامه ریزی مناسب و کسب آمادگی لازم در هنگام حوادث غیرمترقبه توانایی ارائه خدمات را داشته باشند.
 در این بازدید آمادگی و تجهیز آمبولانس ها به زنجیر چرخ، ست زایمان، دپوی دارویی، ست احیا و دستگاه شوک مورد بررسی قرار گرفت .


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .