عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خیرین برای ازدواج آسان جوانان همکاری کنند


خیرین برای ازدواج آسان جوانان همکاری کنند

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس با بیان اینکه ، امروز ازدواج جوانها به آسانی صورت نمی گیرد،از مردم و خیرین خواست برای برگزاری ازدواج آسان آنان همکاری کنند.

علی علیاری در جلسه مسوولان و خیرین شهرستان به منظور هماهنگی برگزاری ازدواج آسان، افزود: برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان جوانان ضرورت دارد موسسه ای متشکل از خیرین و دستگاههای اداری ذیربط تشکیل شود.
وی ادامه داد: ازدواج به هنگام و آسان جوانان و تشکیل خانواده از سوی آنان موجب کاهش مشکلات اجتماعی می شود.
علیاری با بیان اینکه تشکیل خانواده سالم به رشد و تعالی جامعه کمک می کند، ادامه داد: موضوع ازدواج یکی از مواردی است که در اسلام برآن تاکید زیادی شده است.
او کاهش تشریفات و هزینه های بی مورد را در راه اندازی ازدواج جوانان موثر خواند و گفت: نگاهی به روش زندگی رسول اکرم اسلام(س) و ائمه اطهار(ع) موید این مطلب است که در مسیر ازدواج جوانان باید از هر گونه هزینه زاید پرهیز شود.
علیاری به تشریح اهداف موسسه مردمی ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم و بخصوص خیرین موجب خواهد شد جوانان به این امر ترغیب شده وازدواج های پایداری انجام شود.
در این جلسه که تعدادی از خیرین شهرستان گنبدکاووس نیز حضور داشتند ، ضمن ابراز نگرانی از افزایش سن ازدواج جوانان ، آمادگی خود را برای نقش آفرینی در این موسسه اعلام کردند.
همچنین مقرر شد برای تعیین اعضای هیات مدیره این تشکل ، جلسه بزرگتری با حضور تعداد بیشتری از خیرین و نیز مسوولان برگزار شود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 2082
  • کد خبر : 9005