عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رامیان


تشکیل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رامیان

تشکیل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رامیان

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رامیان با حضور مهندس صادقلو فرماندار ،حجه الاسلام و المسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان و سایر اعضا در محل فرمانداری تشکیل گردید.

در این جلسه فرماندار رامیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت : امید است بتوانیم از فیوضات و برکات این ماه بهره وافی و کافی ببریم.

مهندس صادقلو امر به معروف و نهی از منکر را جزو فریضه های  ارزشمند اسلام دانسته  كه مظلوم واقع شده  و هم اکنون با تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در حال احیاست.

فرماندار رامیان با تاکید بر حساسیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید در انتخاب آمران به معروف دقت و توجه شود تا در چارچوب قوانین و شرایط اسلامی این فریضه الهی در جامعه صورت پذیرد و شاهد رواج آن در جامعه باشیم.

حجه الاسلام  والمسلمین دکتر طاهری امام جمعه رامیان و رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیز دراین جلسه ضمن تشریح شرایط امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت:باید حدود و چارچوب  قانونی و شرعی امر به مروف و نهی از منکر در جامعه تبیین شود و هر فردی در جامعه عمل  به معروف و نهی از منکر را باید از خود شروع نماید.

امام جمعه رامیان با اشاره به اینکه در قانون نیز رعایت حریم شخصی افراد مورد تاکید است گفت: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباید به حریم شخصی افراد تعرض شود و تمامی مسئولین نظام باید تلاش نمایند شرایط این فریضه الهی در جامعه بوجود آید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1164
  • کد خبر : 9173