عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان رامیان


تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان رامیان

تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان رامیان

 

قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان رامیان به ریاست رجبلو معاون فرماندار و با حضور دستگاههای متولی در فرمانداری تشکیل گردید.

 رجبلو معاون فرماندار در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط دستگاههای اجرایی گفت: ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی از جمله موضوع جمعیت در سطح کشور فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی و دور شدن از آموزه های دین مبین اسلام و ترویج فرهنگ غرب در بین جوانان و افزایش چشم و هم چشمی در خانواده هاست.

 وی در ادامه افزود: متاسفانه وضعیت جمعیت کشور به سمت میانسالی رو به حرکت بوده و با توجه به سیاست‌های کلان جمعیتی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) تدوین گردیده ضرورت دارد با اجرای این سیاست‌ها به سمت جوانی جمعیت تغییر پیدا کند.

معاون فرماندار رامیان در ادامه به ترویج ازدواج آسان و به دور از تجملات، تشویق و ترغیب فرزند آوری اشاره و به تولید محتوا در خصوص مسائل ازدواج و فرزند آوری توسط دستگاههای متولی تاکید نمود .

 در این جلسه وضعیت مقایسه ای موالید، ازدواج و طلاق در ۷ سال اخیر توسط رئیس ثبت احوال و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط رئیس شبکه بهداشت و کارشناسان مربوطه برای حاضرین تبیین گردید.

 برگزاری دوره های آموزشی فرزند آوری ویژه زوجین جوان، توزیع اقلام حمایتی توسط دستگاههای خدمات رسان ویژه مادران کم بضاعت، اطلاع رسانی در خصوص قوانین حمایت از خانواده در سطح شهرها و روستاها توسط شهرداری‌ها و دهیاریهااز جمله مصوبات قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان بود.

تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان رامیان

تشکیل قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 219
  • کد خبر : 93346