عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند

فرماندار رامیان:

جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند

جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند

مهندس صادقلو فرماندار رامیان در نشست صمیمی با جوانان فرهیخته شهرستان که به مناسبت هفته جوان در محل فرمانداری برگزار گردید جوانان را مهمترین سرمایه کشور دانست.

نشست صمیمی فرماندار با جوانان فرهیخته شهرستان به مناسبت هفته جوان با موضوع آسیب شناسی و ارائه پیشنهاد در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و اشتغال در محل فرمانداری برگزار گردید.

مهندس صادقلو فرماندار در این نشست ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و اعیاد شعبانیه گفت: ماههای رجب،شعبان و رمضان سه ماه پر خیر و برکت از نظر کسب معنویت و کمال انسانی بوده و امیدوارم بتوانیم بهره لازم را از این ماههای الهی کسب نمائیم.

فرماندار نقش جوانان را در برهه های  مختلف  قبل و پس از انقلاب  مثبت و موثر ارزیابی نموده و خاطر نشان کرد: جوانان بزرگترین سرمایه کشور بوده و جوانی به عنوان مهمترین دوران زندگی هر فرد است که جوان با روح پاک ، صفای باطن ،راستگوئی ،درستکاری و عزت نفس و تلاش  می تواند به اهداف والای انسانی و موفقیت در تمام زمینه های فردی و اجتماعی دست یابد.

مهندس صادقلو در ادامه به تشریح اوضاع کنونی کشور در حوزه های سیاست خارجی، اقتصادی، اجتماعی ،اشتغال،عمرانی و فرهنگی پرداخته و تصریح کرد: تلاش دولت تدبیر و امید و تمامی دولتمردان نظام بر این است تا با تدبیر و هوشیاری در مذاکرات هسته ای،مهار تورم و تلاش در جهت خروج از رکود اقتصادی ،پایان دادن به بداخلاقی های سیاسی،آشتی با اهل فرهنگ و هنرو ... بتواند خدمت صادقانه و آنچه در خور مردم عزیز ایران هست را ارائه داده و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) همدلی وهمزبانی ملت و دولت گامهای موفق بردارد.

فرماندار رامیان سپس به اقدامات صورت گرفته در شهرستان در جهت تحقق عدالت اجتماعی در دو بخش مرکزی و فندرسک اشاره و افزود: رعایت انصاف در توزیع اعتبارات در دو بخش مرکزی و فندرسک ،پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان،تکمیل طرحهای هادی روستایی ، و ... از جمله اقدامات صورت گرفته در جهت خدمت صداقانه به مردم عزیز شهرستان است.

در ادامه حاضرین به ارائه دیدگاههای خود در حوزه های مختلف اجتماعی ،سیاسی،فرهنگی،اقتصادی ،عمرانی و اشتغال پرداختند و پیشنهاداتی در این حوزه ها ارائه نمودند.

جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 920
  • کد خبر : 9377