عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد پیشرفت و آبادانی روستاهای شهرستان گمیشان


برگزاری جلسه ستاد پیشرفت و آبادانی روستاهای شهرستان گمیشان

برگزاری جلسه ستاد پیشرفت و آبادانی روستاهای شهرستان گمیشان

جلسه ستاد پیشرفت و آبادانی روستاهای شهرستان گمیشان به ریاست سقلی فرماندار گمیشان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان صبح امروز جلسه ستاد پیشرفت و آبادانی روستاهای شهرستان گمیشان به ریاست سقلی فرماندار گمیشان و با حضور محب حسینی مدیر کل دفتر امور روستایی استان، شیروانی معاون فرماندار ،تفریشی بخشدار مرکزی ،مسئولین شهرستانی و استانی و اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
در این جلسه سقلی فرماندار پس از استماع نظرات و پیشنهادات الگو و سند توسعه و پیشرفت ۱۱۰ روستا را در استان گلستان اقدامی جهادی و انقلابی استاندار گلستان دکتر زنگانه و اهتمام و نگاه ویژه ایشان به روستاها به عنوان مبدا توسعه استان دانست وی بر نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته  را با اهمیت خواند و بر توجه ویژه مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی دکتر رئیسی به شهرستان و مصوبات سفر ایشان در خصوص توسعه شهرستان به خصوص در زمینه آبزی پروری و تولید میگو تاکید نمودند.
سقلی بیان کرد: توسعه روستا محور در دستور کار مدیریت شهرستان قرار دارد و برگزاری ۱۲ میز خدمت روستایی در چهار ماه سال ۱۴۰۱ موید همین موضوع می باشد.
سقلی افزود مدیریت شهرستان مزیت نسبی اکثر روستاها را احصا نموده و پیگیری ها و اقداماتی نیز در این خصوص انجام پذیرفته است بنابراین اجرایی نمودن آنها، همت شوراها و نخبگان روستاها را هم چون تجربه های موفق توسعه و پیشرفت روستا در استان می طلبد.
سقلی در پایان از حضور محب حسینی مدیرکل دفتر امور روستایی استان گلستان و کارشناسان همراه ایشان ، سردار اتراچالی مدیر الگوی موفق توسعه روستایی محمد آباد، عادلی مدرس و ارائه دهنده الگوی توسعه و پیشرفت روستای عطاآباد جهت حضور در شهرستان و ارائه تجربیات تقدیر و تشکر نمودند.
شایان ذکر است شش روستای منتخب خواجه نفس، بصیر آباد، قلعه حاجی گلدی خان، قرنجیک خواجه خان، قلعه جیق کوچک، توماجلر چارقلی از ۱۱۰ روستای منتخب طرح توسعه و پیشرفت روستاهای استان گلستان می باشند که با توجه به مصوبات جلسه امروز در صورت اهتمام هر روستا و ارائه طرح و برنامه توسعه درون زا توسط اهالی و نخبگان روستا امکان قرار گیری آن روستاها و افزایش تعداد روستاها وجود خواهد داشت.
 

برگزاری جلسه ستاد پیشرفت و آبادانی روستاهای شهرستان گمیشان

 

برگزاری جلسه ستاد پیشرفت و آبادانی روستاهای شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 298
  • کد خبر : 94193