عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تأکید فرماندار گرگان بر تبیین دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم


تأکید فرماندار گرگان بر تبیین دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم

تأکید فرماندار گرگان بر تبیین دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم

فرماندار گرگان بر تبیین دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: بافشار استکبار و معاندان و تحریم‌های ظالمانه در هیچ دوره‌ای، کشور به اندازه شرایط کنونی با مشکل مواجه نبوده و نیست؛ با اینحال دولت سیزدهم همه همت و تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم به کار گرفته و لازم است برای تحقق این هدف بزرگ، همه مسئولان و مدیران در سطوح مختلف بیش از گذشته پای کار باشند.
فرماندار گرگان با بیان اینکه در یکسال فعالیت دولت سیزدهم کارهای اساسی، بزرگ و زیربنایی انجام شده است، گفت: لازم است با توجه به در پیش بودن هفته دولت، دستاوردهای یکساله دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف برای جامعه تبیین شود.
وی بر مستندسازی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته دولت تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای برای انعکاس این دستاوردها و اقدامات بهره‌گیری کرد. همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای یکساله دولت در شهرستان گرگان و حضور و سخنرانی مدیران پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز در دستور کار قرار داشته باشد.
وی به موضوع ارزیابی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اشاره و بیان کرد: شاخص‌های 11گانه در این زمینه پیش بینی شده و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری نسبت به جمع‌بندی عملکرد دستگاه‌ها اقدام خواهد کرد.
پایین‌محلی این نکته را هم متذکر شد که باتوجه به همزمانی هفته دولت با ماه محرم، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات به گونه‌ای باشد که حرمت این ماه و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) حفظ شود.
وی در بخش دیگر سخنانش به برنامه رشد اقتصادی 8 درصدی اشاره کرد و گفت: لازم است فرآیندهای شهرستانی برای برخورداری از منابع و تحقق این برنامه، تعیین شود. در همین راستا باید پروژه‌های فعال، طرح‌های نیمه فعال یا نیمه‌تمام و پروژه‌های راکد و تعطیل شناسایی شود تا بتوانیم پس از اولویت‌بندی، زمینه تکمیل یا فعال‌سازی مجدد آنها را فراهم کنیم و هیچ پروژه‌ای تا قبل از شروع هفته دولت آغاز نشود. همچنین سعی براین باشد تا مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها به‌صورت مطلوب، شایسته و وزین برگزار شود و از مجموعه اقدامات انجام‌ شده یکساله پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی کلیپ تهیه و مستندسازی شود.
فرماندار گرگان همچنین بر ضرورت توجه به روستاها تأکید کرد و افزود: در توزیع اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی لازم است توجه ویژه‌ای به روستاها شود چراکه اینکار هم سبب ماندگاری جمعیت در این مناطق و هم باعث بهبود شرایط اقتصادی روستاییان خواهد شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 192
  • کد خبر : 94363