عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی اداری و کانون فرهنگی و تربیتی گنبد کاووس


آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی اداری و کانون فرهنگی و تربیتی گنبد کاووس

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی اداری و کانون فرهنگی و تربیتی گنبد کاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی اداری و همچنین کانون فرهنگی و تربیتی شهرستان این پروژه را نمونه بارز همدلی مسوولین خواند و گفت: تهیه زمین محل ساخت این مجتمع و همچنین تامین اعتبار آن نتیجه تلاش و همدلی تعداد زیادی از مسوولان دستگاههای دولتی در سطح شهرستان و استان گلستان است.
وی به مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از مصوبات این شورا، مستند سازی اماکن آموزش و پرورش است.
مهندس  محمد حمیدی گفت: نتیجه این اقدام شفاف سازی مالکیت این اماکن است که در آینده زمینه برای اجرای هر گونه کاری فراهم می شود.
دکتر سلیمان عباسی نیز در این آیین افزود: آموزش و پرورش متولی نیروی انسانی کشور است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش گنبدکاووس با 60 هزار دانش آموز و حدود 6 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته هنوز ساختمان اداری مستقل ندارد، افزود: در 35 سال گذشته نیز از فرصت هایی که وجود داشت در این خصوص استفاده نشده است.
نماینده مردم گنبدکاووس گفت: در بررسی مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان ، مشخص شد که نبود ساختمان اداری مهم ترین مشکل است، و لذا با مذاکراتی که با مسوولان استانی و کشوری انجام شد، مقررشد این مجتمع ساخته شده و بخشی از آن به عنوان ساحتمان اداری آموزش و پرورش بکار گرفته شود.
وی اعتبار تخصیص یافته برای ساخت این مجتمع و همچنین استخر حاشیه آن را 60 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در صورت کمبود این اعتبار راه های برای تامین مبالغ مورد نیاز پیش بینی شده است.
عباسی همچنین از گرفتن موافقت اصولی ساخت درمانگاه فرهنگیان در گنبدکاووس خبرداد و گفت: ازآنجا که تعدادی از پزشکان و پرستاران نیروی آموزش و پرورش هستند، با راه اندازی این درمانگاه به فرهنگیان و سایر مردم می توانند خدمات رسانی کنند و موجب درآمدزایی شوند.
علی رضا حسین زاده مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس هم گفت: این مجتمع اداری و کانون فرهنگی و تربیتی درزمینی به مساحت 4038 هزارمتر مربع و در دو ساختمان دو طبقه و سه طبقه با اعتبار40 میلیارد ریال ساخته می شود.
وی ازهمه کسانی که برای اجرایی شدن این پروژه تلاش هایی را انجام داده اند، قدردانی کرد.
حسین زاده همچنین از وجود تعدادی مدرسه نیمه ساز با مشارکت خیران خبرداد و گفت: خیران شهرستان سهم خود را برای ساخت این مدارس پرداخت کرده اند که درصورت پرداخت سهم دولت این مدارس در سال تحصیلی آینده بکار گرفته خواهند شد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بخاری 116 مدرسه تامین شده است ، افزود: حدود 12مدرسه این شهرستان که بین 10 تا 20 سال از داشتن برق محروم بودند، در سال جاری برق رسانی شدند

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی اداری و کانون فرهنگی و تربیتی گنبد کاووس

 

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی اداری و کانون فرهنگی و تربیتی گنبد کاووس

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 750
  • کد خبر : 9439