عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گنبدکاووس آمادگی لازم برای استقرار کمپهای ترک اعتیاد را دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

گنبدکاووس آمادگی لازم برای استقرار کمپهای ترک اعتیاد را دارد

گنبدکاووس آمادگی لازم برای استقرار کمپهای ترک اعتیاد را دارد

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست با مهدی طالبی دبیر هماهنگی شورای مواد مخدر استان گلستان و شهابی رئیس دادگستری گنبدکاووس اظهار داشت: با دستور استاندار با توجه به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی و مبارزه با مواد مخدر ملاک ارزیابی عملکرد شهرستانها در تحقق ماموریتها های یاد شده است.
مهدی دهرویه افزود: از همین رو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ساماندهی معتادان متجاهر را در دستور کار خود قرار داده است با این وجود امکانات شهرستان گنبدکاووس حداقلی است و باید امکانات بیشری برای پیشگیری و درمان انجام شود
وی بر لزوم بازدید و جانمایی مکانهای احداث کمپ ترک اعتیاد تاکید کرد وخواستار همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در زمینه استقرار کمپهای ترک اعتیاد در شهرستان گنبدکاووس شد .
وی با بیان اینکه اجتماعی‌نمودن مبارزه با مواد مخدر، باید به یک شعار عملیاتی تبدیل شود از دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نیروی انتظامی و شهروندان خواست مانند یک بیمار به معتاد نگاه کنند و برای درمان و بازگشت آنان به خانواده تلاش کنند.
مهدی طالبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای همکاربهای لازم گفت: کمپ ترک اعتیاد باید هیئت امنایی اداره شود و اعتبارات مشخصی برای اجرای طرحها در نظر گرفته شده است.
شهابی رئئیس دادگستری گنبدکاووس نیز در این جلسه  طرح زندان زدایی را از طرحهایی دانست که محدودیتهایی را برای دستگیری و نگهداری خورده فروشان ایجاد کرده و ایجاد کمپها از اولویتهای مبارزه با مواد مخدر است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 264
  • کد خبر : 94476