عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رامیان


تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رامیان

تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رامیان

 

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رامیان به ریاست استیری فرماندار و با حضور حجه الاسلام والمسلمین متقی فر مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، ملاحسنی معاونت امور جوانان سازمان ورزش و جوانان استان و روسای دستگاههای متولی در فرمانداری تشکیل گردید.

 استیری فرماندار در این جلسه نسل جوان را نسلی مطالبه گر دانسته و افزود: نگاه به جوانان و موضوعات مرتبط با جوانان باید نگاهی خاص همراه با تنوع، ظرافت و حساسیت ویژه باشد نگاه جوانان امروز فرق کرده و مسئولین در برخورد با جوانان باید به این موضوع توجه خاص داشته باشند.

 وی در ادامه خاطر نشان کرد: وظیفه همه ما اینست که نسبت به عملکرد خود در حوزه جوانان پاسخگو باشیم و روسای دستگاههای اجرایی موظفند وقتی جوانی در ادارات به آنها مراجعه می‌کند تسهیل کننده امور برای جوانان باشند .

فرماندار رامیان سپس به حمایت و همکاری کلیه دستگاهها با اداره ورزش و جوانان در جهت پیگیری امور جوانان و راه اندازی مرکز تخصصی ازدواج در شهرستان تاکید نمود.

حجه الاسلام والمسلمین متقی فر مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه کار کردن در حوزه جوانان را منوط به داشتن نقشه راه دانسته و افزود: هزینه کردن در حوزه جوانان سرمایه گذاری برای آینده می باشد و وزارت ورزش و جوانان از کارهای تحقیقی و پژوهشی در حوزه جوانان حمایت خواهد کرد.

تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 458
  • کد خبر : 94534