عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مراسم عزاداری عصر روز عاشورا به میزبانی الحاج یوسف آخوند غراوی امام جمعه مراوه تپه


برگزاری مراسم عزاداری عصر روز عاشورا به میزبانی الحاج یوسف آخوند غراوی امام جمعه مراوه تپه

برگزاری مراسم عزاداری عصر روز عاشورا به میزبانی الحاج یوسف آخوند غراوی امام جمعه مراوه تپه

 مراسم عزاداری عصر روز عاشورا با حضور فرماندار شهرستان مراوه تپه حجت‌الاسلام کاظمی امام جماعت مسجد صاحب الزمان مراوه تپه، معاون سیاسی فرماندار، بخشدارمرکزی، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر، روحانیون، آحاد مردم در مصلای نماز جمعه شهر مراوه تپه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم حاج یوسف آخوند غراوی امام جمعه شهرستان مراوه تپه ضمن عرض تسلیت روز عاشورای حسینی ، امام حسین را پرچمدار آزدگی و مبارزه با ظلم دانسته و گفت: ارادت به امام حسین (ع) بعنوان اهل بیت بر همه مسلمین چه شیعه و چه سنی واجب است.

و سپس آخوند قزل امام جمعه قازان قایه طی سخنانی، قیام امام حسین علیه السلام را نشآت گرفته از اصل امر به معروف و نهی از منکر دانست و یزید را فاسدترین فرد تاریخ دانست. در پایان باصرف شام از مهمانان پذیرایی بعمل آمد.

لازم به یاد آوری است که قبل از شروع مراسم بزرگداشت روز عاشورا ، لقمان قربانی فرماندار شهرستان بازدیدی از حوزه علمیه در دست احداث داشته و در جریان روند ساخت حوزه قرار گرفت و در این بازدید که شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر حضور داشتند، فرماندار شهرستان این حوزه علمیه را آبروی شهرستان دانسته و برای اتمام پروزه فوق خواستار مشارکت، شهرداری، شورای اسلامی و خیرین شد..

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .