عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت در روستای قره محمد تپه گنبدکاووس استقرار یافت

معاون استاندار و فرماندارویژه

میز خدمت در روستای قره محمد تپه گنبدکاووس استقرار یافت

میز خدمت در روستای قره محمد تپه گنبدکاووس استقرار یافت

معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس در جمع مردم روستای قره محمد تپه اظهار داشت: رویکرد و راهبرد دولت مردمی بودن است و رییس جمهور در این راستا ۵۰ سفر به استانها داشتند در این راستا ما متولیان دولت بر خود واجب می‌دانیم که به میان مردم بیاییم و طور مستقیم با مسائل مردم مواجه شویم.
مهدی دهرویه هدف از استقرار این میز خدمت را حضور در میان مردم و شنیدن سخنان مردم و مطالبات به حق مردم دانست و گفت: بر این باوریم اگر مسئولان حضور میدانی بین مردم داشته باشند هم بهتر می توانند مسائل را احصا کنند و هم می توانند برنامه ریزی بهتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه مردم شریف هم باید راه و روش مطالبه گری را یاد بگیرند افزود: ما مسئولام موظفیم که به واقعیتها نگاه و توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ما نیروهای حاکمیتی هستیم که برای خدمت به مردم به اندازه توان و وسعمان با دهیار و شورا ارتباط مستمر و کاربردی خواهیم داشت و دهیار به عنوان نیروی حاکمیتی باید پاسخگو باشد.
وی با اظهار امیدواری برای رفع موانع و مشکلات توسعه روستایی مهمترین مسائل روستای قره محمد تپه را جاده بین مزارع و اسفالت راه روستا عنوان کرد و با تاکید بر حفاظت از روستا گفت: امنیت حاصل وحدتی است که وجود دارد و باید با حفظ وحدت امنیت پایداری داشته باشیم.
در این میز خدمت که مدیران شهرستانی حضور داشتند، مردم روستای قره محمد تپه و روستا‌های همجوار، مشکلات و مسائل خود را مستقیم، بدون واسطه و تشریفات اداری، جهت بررسی، مطرح کردند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 318
  • کد خبر : 96823