عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار :

هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

  هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

 هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان به ریاست سقلی فرماندار گمیشان و با حضور اخلی فرمانده سپاه شهرستان شیروانی معاون فرماندار ، دیگر اعضا شورا و حسینی مدیر کل  مدیر کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گلستان به عنوان مدعو، در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری سقلی پس از استماع گزارش ادارات ودستگاه های اجرایی وخوش آمدگویی به حضار ومدعوین طی سخنانی از حضور پر شور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی پر شکوه سیزده آبان که پیامی روشن به دشمنان نظام اسلامی بود تقدیر و تشکر نمود و هفته کتاب و کتابخوانی را به متولیان تبریک گفت.

وی هم چنین با توجه به در پیشرو بودن هفته بسیج شعار محوری هفته بسیج را "بسیج خدمتگزار ملت ایران" اعلام نمودند.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان گمیشان افزود: از فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین تابه امروز این نیروی مردمی، منشا خدمات بسیار ارزنده ای درسطح کشور و همچنین شهرستان بوده است که نمونه های اخیر آن در شهرستان می توان کمک در حادثه سیل سال 98 شهرستان، واکسیناسیون کرونا ، توزیع بسته های معیشتی تحت عنوان کمک های مومنانه درسطح شهرستان و ایران اسلامی که مقام رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به این موضوع اشاره نموده اند و کمک های مومنانه را موجب خشم دشمنان دانستند.    

در بخش دیگر از سخنان فرماندار گمیشان افزود: با توجه به جنگ ترکیبی که دشمنان نظام اسلامی آغاز نموده اند و به اغتشاش و هنجار شکنی درسطح جامعه دامن می زنند بایستی همه دستگاه ها در برگزاری برنامه های هفته بسیج تلاش و همت نمایند  تا بار دیگرنقشه های پلید دشمن شکست بخورد.

نماینده عالی دولت ضمن تشکر از مدیر کل بنیادمسکن و هییت همراه در خصوص ارائه طرح توسعه پیشرفت و آبادانی منظومه روستایی که با عنایت استاندار معزز دکتر زنگانه به صورت پایلوت درشهرستان گمیشان آغاز خواهد شد اجرایی شدن این طرح را پیشران توسعه و موجب رفع محرومیت در شهرستان دانست و با بر شمردن ظرفیتهای موجود در بخش های مختلف در شهرستان اعم از شیلات ، دامداری ، صنایع دستی وگردشگری عملی شدن آن را دور از دسترس ندانست و بر همت مسئولین در همه بخش ها جهت اجرایی شدن این طرح تاکید نمودند.

سقلی هم چنین از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر گمیش تپه و روستای مرادبردی خبر داد و  اقدامات و تسهیلات که دولت مردمی سیزدهم در اختیار متقاضیان مسکن در طرح نهضت ملی مسکن قرار داده است را کم نظیر دانست و بر تبیین و اطلاع رسانی این موضوع توسط متولیان ومسئولین جهت بهره مندی مردم شریف شهرستان تاکید نمودند.

شایان ذکر است بازنگری طرح هادی کلیه روستاهای شهرستان، آغاز عملیات اجرایی طرح هادی در22 روستا از شهرستان گمیشان از مصوبات مهم این جلسه بود.

فرماندارگمیشان درپایان برحفظ اخلاق اسلامی در ادارات و تکریم ارباب رجوع وجلب رضایت مردم شریف شهرستان و  خود حفاظتی و جهادتبیین در سطح ادارات جهت مایوس نمودن دشمنان نظام اسلامی تاکید نمودند.

 


هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 238
  • کد خبر : 96939