عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت این بار در روستای قلندرآباد گنبدکاووس استقرار یافت

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

میز خدمت این بار در روستای قلندرآباد گنبدکاووس استقرار یافت

میز خدمت این بار در روستای قلندرآباد گنبدکاووس استقرار یافت

معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس در جمع مردم روستای قلندرآباد و روستاهای اطراف اظهار داشت: رویکرد و راهبرد دولت مردمی بودن است و رییس جمهور در این راستا ۵۰ سفر به استانها داشتند که ۳۰ سفر مختص استانها و ۲۰ سفر مختص بحرانها و حل مسائل بوده است و ما متولیان دولتی نیز بر خود واجب می‌دانیم که به میان مردم بیاییم و طور مستقیم با مسائل مردم مواجه شویم.
مهدی دهرویه هدف از استقرار این میز خدمت را حضور در میان مردم و شنیدن مطالبات به حق مردم دانست و با تاکید بر اینکه مردم شریف هم باید راه و روش مطالبه گری را یاد بگیرند افزود: ما مسئولان موظفیم که به واقعیتها نگاه و توجه ویژه داشته باشیم تا بتوانیم در حد توان مشکلات را برطرف کنیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ما نیروهای حاکمیتی هستیم که برای خدمت به مردم به اندازه توان و سعی با دهیار و شورا ارتباط مستمر و کاربردی خواهیم داشت و دهیار به عنوان نیروی حاکمیتی باید پاسخگو باشد.
وی با اظهار امیدواری برای رفع موانع و مشکلات توسعه روستایی مهمترین مسائل روستای قلندرآباد را زمین درمانگاه و مدرسه روستا عنوان کرد و با تاکید بر بررسی میراث فرهنگی در تخصیص زمینها گفت: مشکل آّب و سهمیه آرد نانوایی از درخواستهای مردمی بود که بر اساس در نظر گرفتن اولویتهای روستاهای شهرستان بررسی خواهد شد.
در این میز خدمت که مدیران شهرستانی حضور داشتند، مردم روستای قلندرآباد و روستاهای اطراف مشکلات و مسائل خود را مستقیم، بدون واسطه در میان گذاشتند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 284
  • کد خبر : 97109