عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش نغمه‌سرایان اهل‌سنت گلستان گوشه‌ای از نمایش وحدت است


همایش نغمه‌سرایان اهل‌سنت گلستان گوشه‌ای از نمایش وحدت است

همایش نغمه‌سرایان اهل‌سنت گلستان گوشه‌ای از نمایش وحدت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان همایش نغمه‌سرایان اهل سنت استان را صحنه کوچکی از نمایش وحدت حاکم بر این خطه دانست و بر ادامه‌دار بودن برگزاری برنامه‌های این چنینی با هدف تقویت اتحاد و برادری و نشان دادن ارادت اقوام و مذاهب منطقه به اهل بیت (ع) تاکید کرد.
سیدعلی مهاجر روز سه‌شنبه در همایش استانی نغمه‌سرایان اهل سنت به میزبانی گنبدکاووس با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: همایش امروز برنامه فاخری است که عاشقان اهل بیت با اجراهای هنری در قالب نغمه‌سرایی گوشه‌ای از آموزه‌های اعتقادی و وحدت بخش خود را عرضه کردند.
وی افزود: باید هر گامی که بر می‌داریم، قلمی که می‌زنیم و حرکتی که انجام می‌دهیم در راستای اعتلای دین و حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: مومنان واقعی باید رویکرد خود را اعتلا بخشیدن به پرچم و سرود جمهوری اسلامی قرار دهند و با هوشمندی و بصیرت رفتار کنند تا دل مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب به درد نیایند و مدیون خانواده شهدا نشویم.
مهاجر با اشاره به جنگ ترکیبی همه جانبه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، گفت: قدرت و اقتدار امروز ایران اسلامی که به برکت خون شهدا به دست آمده است، باعث شده تا دشمن با تمام ابزارهای خود برای خدشه وارد کردن به وحدت و امنیت حاکم بر ایران اسلامی تلاش کند.
مسوول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی گلستان هم بیان کرد: دشمن برای خدشه وارد کردن به وحدت حاکم بر ایران اسلامی نقشه کشیده است و از دستگاه دروغ‌پراکنی خود در این مسیر استفاده می‌کند.
محمد زنگویی گفت: سازمان بسیج مداحان استان توفیق اجرای برنامه‌هایی با محوریت تحکیم وحدت را دارد که از جمله آن برگزاری «همایش ملی نغمه‌سرایان اهل سنت» سال گذشته در گرگان است و امروز هم شاهد برگزاری همایش نغمه‌سرایان اهل سنت به صورت استانی در گنبدکاووس بودیم.
وی ادامه داد: ۱۰ گروه نغمه‌سرایان اهل سنت ترکمن و بلوچ از شهرستان‌های کلاله، مراوه‌تپه، آق‌قلا و گنبدکاووس در همایش امروز برنامه اجرا کردند.
مسوول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی گلستان گفت: همچنین طبق سهمیه ابلاغی پنج تا ۶ نفر از مداحان اهل سنت استان عید مبعث در همایش کشوری نغمه‌سرایان اهل سنت به میزبانی بندرعباس شرکت خواهند کرد. 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 169
  • کد خبر : 97111