عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست معاون عمرانی فرماندار؛

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گالیکش برگزار شد

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گالیکش برگزار شد

پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش به ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، کمال ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی این شهرستان که با حضور سرهنگ پاسدار مصطفی‌لو جانشین فرماندهی سپاه، ترکمانی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: سهم اشتغال استان گلستان ۴۰ هزار و ۹۷۵ نفر می‌باشد که از این تعداد سهم شهرستان گالیکش یک‌هزار و ۹۵۹ نفر است و طبق گزارش دبیرخانه کارگروه تا امروز یک‌هزار و ۳۴۶ نفر در سامانه رصد ثبت شده و ۷۰ درصد تحقق را نشان می‌دهد.

کمال ابراهیمی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اشتغال شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در حوزه تحقق تعهد اشتغال عملکردی ۱۰۰ درصدی داشته باشیم.

وی افزود: مصوبات جلسات ستاد اشتغال از اهمیت بسیار بالایی در شهرستان برخوردار است، لذا انتظار می‌رود مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی با جدیت بیشتری نسبت به پیگیری و اجرای مصوبات اقدام و نتیجه را نیز در موعد تعیین شده به دبیرخانه ستاد اعلام و ارسال نمایند.

معاون عمرانی فرماندار گالیکش در پایان گفت: ادارات و دستگاه‌هایی که تاکنون موفق به اخذ برش شهرستانی تحقق اشتغال اعلامی در سامانه رصد نشده‌اند، پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام و تا جلسه بعدی نسبت به ثبت سامانه رصد اهتمام داشته باشند.

ترکمانی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گالیکش نیز ضمن تبریک هفته جهانی کارآفرینی و هفته بسیج، اعلام کرد: از تعداد یک‌هزار و ۹۵۹ نفر تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری تاکنون تعداد یک‌هزار و ۳۴۶ نفر اشتغال در سامانه رصد شهرستان ثبت شده است.

وی اضافه کرد: سهم اعتبارات مشاغل خانگی شهرستان گالیکش ۴ میلیارد تومان در دو بخش مستقل و پشتیبان می‌باشد که از این رقم تعداد ۱۶۷ پرونده در بخش مستقل با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال با اشتغال ۱۶۷ نفر، در بخش پشتیبان ۲ طرح با اعتبار ۴ هزار میلیون ریال و اشتغال ۲۰ نفر تشکیل پرونده داده و به بانک‌های عامل کشاورزی و رفاه کارگران معرفی شده‌اند.

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گالیکش برگزار شد

 

پنجمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان گالیکش برگزار شد

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 387
  • کد خبر : 97118