عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شناسنامه ورزش شهرستان گنبدکاووس تهیه شود

معاون استاندار و فرماندارویژه

شناسنامه ورزش شهرستان گنبدکاووس تهیه شود

شناسنامه ورزش شهرستان گنبدکاووس تهیه شود

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در نشست صمیمی با هیئت های ورزشی این شهرستان با تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی از ظرفیتهای ورزشی موجود در شهرستان گفت: باید شناسنامه ورزشی شهرستان شامل امکانات وظرفیتها و استعدادهای ورزشی از مدال آوران ملی و بین‌المللی در راستای برنامه‌ریزیهای حوزه ورزش تهیه شود.
مهدی دهرویه با تاکید بر نگاه تحول آفرین هئیتهای ورزشی، گفت: همه ما با نقش ورزش و توسعه آن به عنوان یک رسالت اجتماعی آشنا هستیم و باید در راستای پیشرفت آن نیز تلاش کنیم؛ در این راستا تشکیل شورای مشورتی ورزش از شوراهای تصمیم ساز در حوزه ورزش خواهد بود که بزودی تشکیل خواهد شد و نمایندگان این شورای مشورتی نظرات خود را در کارگروه تخصصی اجتماعی مطرح خواهند کرد.
وی با بیان اینکه حوزه ورزش یکی از گسترده‌ترین حوزه‌های اجتماعی جامعه محسوب می شود و ورزشکاران و جوانان شهرستان از ظرفیت ها و پتانسیل‌های زیادی در این حوزه برخوردار هستند گفت: گنبدکاووس خاستگاه بسیاری از رشته های ورزشی بویژه والیبال و سوارکاری است واستعدادهای ورزشی بسیاری در آن وجود دارد.
دهرویه احترام به پیشکسوتان را یک اصل در اخلاق ورزشی برشمرد و بر بهره‌گیری از پیشکسوتان در هیئتهای ورزشی تاکید کرد و افزود: در جلساتی که پیش از این با حضور پیشکسوتان داشتیم نیازهای ورزش شهرستان مطرح شد.
وی با تاکید بر لزوم پیگیری اختصاص سالن هیئت تیر اندازی و پیگیری اختصاص زمین جنب سالن بدمینتون برای احداث خوابگاه ورزشی خواستار نظارت و بررسی وضعیت سالن های ورزشی و شفاف سازی قرارداد سالنها و بهره‌مندی همه استعدادها از امکانات ورزشی شد و گفت: افراد طرف قرارداد باید سالنها را همانگونه که تحویل گرفتند تحویل دهند.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه فضای ورزش فضای پهلوانی و اخلاق مداری است و فضای ورزشی گنبدکاووس نیاز به صداقت و شفاف سازی دارد بر لزوم شفاف سازی بودجه های تخصیص اداره ورزش و جوانان برای هیئت ها تاکید کرد و گفت: باید کمیته انضباطی ویژه ورزش در شهرستان با حضور مدیران و پیشکسوتان ورزش راه‌اندازی شود که هدف از تشکیل آن پیشگیری از حضور خانواده ورزش در محاکم  و حل ریشه ای اختلافات ورزشی باشد و همه اهالی ورزش بتوانند از این فرصت برای حل مسائل خود بدون مراجعه به محاکم بهره ببرند.
وی با بیان اینکه رییس هیئت های از بدنه ورزش انتخاب شوند، انتقاد سازنده را عاملی برای پیشرفت ورزش عنوان کرد و گفت:نباید اجازه سوء استفاده سیاسی از ورزش داده شود.
دهرویه ورزش را یکی از راههای تخلیه هیجانات جوانان برشمرد و با اشاره به اتفاقات اخیر کشور وبیان دستاوردهای نظام در تامین امنیت نسبت به کشورهای همسایه بر لزوم تبیین واقعیتها در بین جوانان تاکید کردو گفت: همه ما مسئول هدایت فرزندانمان هستیم.
در این جلسه هر یک از روسای هیئتها به بیان نظرات پرداختند، تشکیل پایگاه قهرمانی تشکیل شورای مشورتی، استفاده از ظرفیت خیرین و سرمایه‌گذاران و مشکلات اعزام ورزشکاران به مسابقات ملی و جهانی ، مشکلات مالی ورزشکاران و هیات های ورزشی ازمهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 175
  • کد خبر : 97171