عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت در روستای تخت برگزار شد


میز خدمت در روستای تخت برگزار شد

میز خدمت در روستای تخت برگزار شد

فرماندار، معاون برنامه ریزی فرمانداری، بخشدار، روسای ادارات خدمات رسان در روستای تخت به مشکلات اهالی روستا رسیدگی کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛ محمد تقی قزل سفلی فرماندار شهرستان مینودشت گفت: امروز تمامی مسئولان وظیفه خود می‌دانند تا در راستای عمل به سیاست‌های دولت سیزدهم، تمامی مطالبات مردم را پیگیری کرده و در صدد رفع مشکلات آنان برآیند و در این بین، روستائیان که همواره مورد توجه دولت مردمی قرار دارند، از اولویت برخوردارند.
قزل سفلی افزود: با وجود آن که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز در تمامی مناطق روستایی ایجاد شده ولی  مسئولان موظفند تا مطالبات برجای مانده را پیگیری کرده و اجرایی کنند ولی در کنار آن لازم است تا با هدف تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عمل به جهاد تبیین،خدمات ارائه شده نیز به مردم اطلاع رسانی شود.
وی تصریح کرد: تمامی مناطق روستایی مینودشت از زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن،راه و امکانات فرهنگی و بهداشتی برخوردارند و لازم است تا برای ارتقاء سطح زندگی مردم، فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی همچنان اجرایی شده و با کمک به فعالیت‌های اقتصادی، زمینه تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در مناطق روستایی فراهم شود.

 

میز خدمت در روستای تخت برگزار شد

 

میز خدمت در روستای تخت برگزار شد

 

میز خدمت در روستای تخت برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 361
  • کد خبر : 97191