عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۳۸۲ میلیارد ریال وام اشتغالزایی در مینودشت پرداخت شد


۳۸۲ میلیارد ریال وام اشتغالزایی در مینودشت پرداخت شد

۳۸۲ میلیارد ریال وام اشتغالزایی در مینودشت پرداخت شد

فرماندار مینودشت درشرق استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۸۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه، مشاغل خانگی و منابع بنیاد برکت به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

محمدتقی قزل‌سفلی روز جمعه به خبرنگار ایرنا بیان داشت: امسال از منابع تسهیلاتی و اعتباری اشاره شده (تبصره‌های ۱۶ و ۱۸، مشاغل خانگی و بنیاد برکت) در مجموع ۵۶۳ میلیارد ریال برای شهرستان مینودشت مصوب شد.

وی افزود: از تسهیلات مصوب شده برای مینودشت که ۴۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از منابع تبصره ۱۶، مبلغ ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع تبصره ۱۸ و ۵۰ میلیارد ریال آن از منابع مشاغل خانگی است تاکنون ۴۷۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تخصیص یافته که ۳۸۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن پرداخت شده است.

قزل‌سفلی ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداختی ۱۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آن از منابع بنیاد برکت بوده و برای پرداخت بقیه منابع تخصیص یافته، پرونده متقاضیان توسط دستگاه‌های متولی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صنعت، معدن و تجارت درحال تکمیل یا معرفی به بانک‌های عامل است.

فرماندار مینودشت ادامه داد: برای بهره‌مندی از تسهیلات امسال تاکنون ۵۸۵ فقره پرونده تشکیل شده که ۴۳۵ فقره آن مربوط به تسهیلات تبصره ۱۶، تعداد ۵۵ پرونده متعلق به تسهیلات تبصره ۱۸ و ۹۵ پرونده متعلق به مشاغل خانگی بوده است.

وی با قدردانی از دستگاه‌های متولی جذب تسهیلات پیش بینی شده و تشکیل پرونده و معرفی متقاضیان برای دریافت آن، برلزوم تلاش برای جذب کامل منابع حوزه اشتغال امسال در مینودشت تاکید کرد.

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 179
  • کد خبر : 97226