عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانک اطلاعاتی خودروهای سنگین و کامیونها در گنبدکاووس تهیه می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه

بانک اطلاعاتی خودروهای سنگین و کامیونها در گنبدکاووس تهیه می‌شود

بانک اطلاعاتی خودروهای سنگین و کامیونها در گنبدکاووس تهیه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه بررسی مسائل کامیون‌داران این شهرستان که روز دوشنبه ۷ آذر برگزار شد، بر لزوم ارسال شناسنامه کامل کامیون‌ها و تریلرها به فرمانداری تاکید کرد رضا اصالتی گفت: برای ساماندهی کامیون‌داران بانک اطلاعاتی شامل مشخصات خودروهای سنگین و گردش کار کامیون داران و مسائل مربوط ضروری است.  
وی با بیان اینکه صدور هرگونه بارنامه باید با هماهنگی شرکت باربری و نماینده کامیون‌داران باشد و سوخت مصرفی رانندگان نیز در آن ثبت شودبه وضعیت کامیون‌داران و مشکلات آن‌ها اشاره کرد و گفت: این قشر مشکلاتی دارند که باید پیگیری شود.
اصالتی تصریح کرد: بهتر است جلسه‌ای مشترک با حمل و نقل، نماینده اصناف و شرکت‌های باربری به منظور بررسی و رفع مشکلات آن‌ برگزار شود.
اونق رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای گنبدکاووس نیز با بیان اینکه تنها ۵۵ درصد از ظرفیت حمل و نقل شهرستان استفاده میشود گفت: ناوگان حمل و نقل با چالش مسافر و بار روبروست.
مرادی نماینده کامیون‌داران گنبدکاووس نیز با بیان اینکه ۱۱ شرکت حمل و نقل در شهرستان فعالند افزود: کامیون‌داران از حمل بار با کامیون‌های استان‌های همجوار گلایه‌مند هستند، بنابراین اولویت حمل با کامیون‌داران بومی بوده که باید نرخ مصوب برای حمل بار داشته باشند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 276
  • کد خبر : 97329