عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حقوق معلولین یکی از مباحث حقوق شهروندی است

فرماندار آزادشهر:

حقوق معلولین یکی از مباحث حقوق شهروندی است

 
 حقوق معلولین یکی از مباحث حقوق شهروندی است
فرماندار آزادشهر: حقوق معلولین یکی از مباحث حقوق شهروندیاست که ما بایستی شرایطی را فراهم آوریم تا زمینه حضور پررنگ معلولین در جامعه و بهره مندی از فرصت برابر از خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط دستگاه های اداری میسر شود و به حداقل رساندن محدودیتهای این گروه هدف در خصوص مناسب سازی نیازمند برنامه ریزی منظم و منسجم است.
 به گزارش روابط عمومی فرماندار آزادشهر؛جلسه کمیته مناسب سازی و شورای ساماندهی سالمندان با ریاست سید جواد کریمی فرماندار شهرستان  آزادشهر، وبا حضور روئسای ادارات مرتبط در فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد .
فرماندار شهرستان آزادشهربا بیان اینکه موضوع مناسب‌سازی یکی از مهم‌ترین موضوعات در حوزه حقوق افراد دارای معلولیت است اظهار داشت : امروزه به جای ایزوله کردن افراد دارای معلولیت ، تأکید بر حضور آنها در جامعه است .
کریمی اضافه کرد : هدف این است که یک فرد دارای معلولیت ، یک زندگی مستقل همراه با منزلت اجتماعی را در بستر جامعه و در درون خانواده تجربه کند و از تمامی حقوق شهروندی برخوردار گردد . 
وی در ادامه گفت : تکریم و احترام به معلولین از وظایف اصلی ماست و دستگاه های مرتبط ملزم به فراهم نمودن بستر رفاه و نشاط معلولان هستند.
 

حقوق معلولین یکی از مباحث حقوق شهروندی است

حقوق معلولین یکی از مباحث حقوق شهروندی است



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 250
  • کد خبر : 98169