عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقتدار و صلابت امروز ما مرهون خون شهیدان است

فرماندار آق قلا در همایش بصیرتی پرچمداران بصیرت و همدلی؛

اقتدار و صلابت امروز ما مرهون خون شهیدان است

اقتدار و صلابت امروز ما مرهون خون شهیدان است

فرماندار آق قلا با تاکید بر جایگاه شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اقتدار و صلابت امروز ما مرهون خون شهیدان است و حقیقتا شهدا در جان و قلب ما جای دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، سلیمان هاشمی امروز دوشنبه ۱۲ دی در همایش بصیرتی پرچمداران بصیرت و همدلی ویژه روحانیون شیعه و سنی با حضور حاج آخوند خوجملی مشاور استاندار، حجت‌الاسلام دیلم رییس مرکز بزرگ اسلامی، حاج آخوند میرزاعلی امام جمعه آق قلا، حاج آخوند امدادی و حجت‌الاسلام دماوندی امامان جمعه انبارالوم و دیگر علمای حاضر ضمن گرامیداشت سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین سالگرد علامه مصباح یزدی، تصریح کرد: شهرستان آق قلا با تقدیم ۱۱۵ شهید گرانقدر و حضور ۵ شهید گمنام در این شهرستان ، نشان داده است که در مسیر آرمان های انقلاب از هیچ خدمتی دریغ نکرده است.
وی افزود: مردم شریف آق قلا ارادت خود را به آرمان های انقلاب جایی به منصه ظهور گذاشتند که در جریان اغتشاشات این شهرستان کاملا سفید بود.
فرماندار آق قلا یادآور شد: رسالت همه ی ما آگاهی است و امروز جهاد تبیین یک فریضه است و باید با بصیرت اهتمام ویژه ای نسبت به آن داشته باشیم.
دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: همه در تلاش هستیم توسعه شتابان شهرستان آق قلا را رقم بزنیم و در این مسیر از همراهی علما و روحانیون استقبال می کنیم.
وی افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم مدیریت شهرستانی ۳ دستگاه محیط زیست، تعزیرات حکومتی و راهداری و حمل و نقل جاده ای را ایجاد کرده ایم و به دنبال ایجاد مدیریت شهرستانی ۳ دستگاه اوقاف و امور خیریه، ‌راه و شهرسازی و پزشکی قانونی هستیم.
فرماندار آق قلا گفت: بیش از ۱۱ هزار هکتار از وسعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربعی منطقه آزاد اینچه برون در پهنه سرزمینی سرزشتان آق قلا قرار دارد که فرصتی طلایی در مسیر پیشرفت است .
دکتر هاشمی اظهار کرد: در حوزه صنعتی بر این باوریم که ثبت تمامی شرکت های حاضر در شهرک صنعتی آق قلا باید در شهرستان انجام شود و در عین حال عوارض و تمامی پرداختی های حقوق دولتی نباید در جایی جز آق قلا انجام شود.
وی گفت: در سفر ریاست محترم جمهور آق قلا سومین شهرستان به لحاظ جذب مصوبات بود و بیش از ۸۳۰ میلیارد تومان مصوبه در راستای توسعه شهرستان اخذ شد و ۹۶۵ میلیارد تومان مصوبه تسهیلاتی نیز به این شهرستان اختصاص یافت.
لازم به ذکر است در این نشست عالمان حاضر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بر ادامه حرکت در مسیر مکتب شهید سلیمانی تاکید کردند.

اقتدار و صلابت امروز ما مرهون خون شهیدان است

 

اقتدار و صلابت امروز ما مرهون خون شهیدان است

 

اقتدار و صلابت امروز ما مرهون خون شهیدان است

 

اقتدار و صلابت امروز ما مرهون خون شهیدان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 208
  • کد خبر : 98297