عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهمترین رویکرد بخش کشاورزی، توسعه کشت قراردادی است

وزیر صمت در حاشیه بازدید از واحد ریسندگی ماهوت شمال در شهرک صنعتی علی آبادکتول:

مهمترین رویکرد بخش کشاورزی، توسعه کشت قراردادی است

مهمترین رویکرد بخش کشاورزی، توسعه کشت قراردادی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی و فرآوری بخش کشاورزی به عنوان راهکار حمایت از کشت انواع محصولات گفت: یکی از مهمترین رویکردهای بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی، توسعه کشت قراردادی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سیدرضا فاطمی‌امین روز شنبه در حاشیه بازدید از واحد تولید ریسندگی و بافندگی پنبه در شهرک صنعتی علی آبادکتول اظهار داشت: در برخی از صنایع تولیدی حمایت از اقتصاد کشاورزی اتفاق افتاده و این روند همچنان تداوم خواهد داشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گلستان را دارای اقلیم و خاک مناسب برای کشاورزی دانست و افزود: زراعت پنبه یکی از مزیت های این خطه به شمار می‌رود که به دلایل مختلف کشت آن طی دهه‌های گذشته کاهش یافته و نیازمند توجه بیشتر است.
وی با قدردانی از حمایت مسوولان گلستان برای بهره‌برداری از واحد تولیدی الیاف پنبه در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول گفت: این طرح تولیدی در راستای حمایت از کشت قراردادی کشاورزی اجرا شده و در مدت زمان ۲ سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
واحد تولیدی الیاف پنبه در شهرک صنعتی علی‌آبادکتول ۲۳۵ فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرد و ظرفیت تولید ۵ هزار تن نخ صددرصد پنبه ای را دارد.
سیدرضا فاطمی‌امین صبح امروز شنبه از طریق زمینی وارد استان گلستان شد.
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 430
  • کد خبر : 95843