عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سند چشم انداز 5 ساله نماز استان تدوین شد

استاندارگلستان در جلسه شورای اقامه نماز استان :

سند چشم انداز 5 ساله نماز استان تدوین شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

استاندار گلستان با اشاره به تهیه و تدوین سند تحول 5 ساله نماز استان با ویژگی های متفاوت از سایر اسناد موجود استانی بیان کرد: فرمانداران و مدیران استانی نسبت به برگزاری شورای اقامه نماز شهرستان اقدام و برنامه های مرتبط به شهرستان خود را مصوب و اجرا نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکترعلی محمد زنگانه امروز چهارشنبه 11 آبان در جلسه شورای اقامه نماز با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان، دکتر آسیابی رئیس کل دادگستری استان و دیگر اعضا ضمن تقدیر از تلاش های این شورا در اقامه نماز افزود: متولیان امر باحضور خود، شرایط هرچه باشکوه تر برگزاری نماز جماعات در مساجد،مدارس و دستگاه های اجرایی همانند قبل از شیوع این ویروس را فراهم کنند.

استاندار گفت: مدیران کل میراث فرهنگی و گردشگری، محیط زیست، منابع طبیعی، اوقاف و امور خیریه نسبت به مناسب سازی و برطرف کردن عیوب سرویس های بهداشتی، مساجد و نمازخانه های تفرجگاه ها، مناطق جنگلی، مناطق گردشگری تحت اختیار دستگاه خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: شرایط فعلی زیبنده مردم استان نیست و اقای محمدی رئیس ستاد اقامه نماز استان  از طرف بنده بعنوان مسئول پیگیری این نهضت ساماندهی است، شرایط این محل ها قبل و بعد از انجام مناسب سازی و رفع عیوب مستند سازی و طی گزارشی به دفتر امور بازرسی و عملکرد استانداری ارسال شود تا در ارزیابی مدیران قرار گیرد.

این نهضت ساماندهی با همکاری تمامی دستگاه های استان باید به نحوه مناسبی برای استفاده شهروندان و گردشگران انجام شود.

استاندار گلستان از برگزاری اجلاس استانی نماز در دهه سوم آذرماه یا دهه اول دی ماه خبر داد و گفت: اجلاس شهرستانی نماز در دهه دوم یا سوم آذر ماه با موضوع پیوند نماز و مسجد، خانه و مدرسه با مشارکت معلمان ، دانش آموزان و اعضای شورای اقامه نماز شهرستان برگزار شود و شهرستان هایی که عملکرد قابل قبولی داشته باشند ، تقدیر خواهد شد.

دکتر علی محمد زنگانه بیان کرد: اختتامیه جشنواره فجر تا فجر در استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و ستاد اقامه نماز ، داوری آثار توسط حوزه هنری و دانشگاه گلستان در مرکز استان برگزار می شود ، همچنین ارسال آثار برگزیده به جشنواره کشوری فجرتا فجر ارسال خواهد شد.

استاندار گلستان باتوجه به برگزاری مراسم ویژه نیمه شعبان در ایام میلاد با سعادت امام زمان (عج) تاکید کرد : آماده سازی اقدامات سخنرانی در مساجد مدارس و ادارات ، تشویق نسل نو و جوان موجب افزایش شناخت معرفت مهدوی آنان به منجی می شود.

دکتر زنگانه در پایان افزود: کلیه پروژه های نیمه تمام نمازخانه ها و مساجد بین راهی با برنامه ریزی و پیش بینی اعتبار لازم آنان در اولویت برنامه های تکمیلی این پروژها قرار می گیرد.

گفتنی است طرح یاران موعود(عج) شامل برگزاری نشست ها و گفتمان های مهدوی ویژه دانشجویان و برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت در ادارات و باعنوان حکومت و وظایف منتظران باصدور مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 338
  • کد خبر : 96450