عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و استانداری گلستان


انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و استانداری گلستان

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و استانداری گلستان

تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با استانداری گلستان با حضور استاندار گلستان منعقد شد و بر اساس آن پروژه های مشترک با مجموعه های مرتبط و صندوق دانشگاه تعریف گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ صبح امروز سه شنبه 29 آذرماه دکتر علی محمد زنگانه  در آیین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناور "رویداد عصر امید" در دانشگاه آزاداسلامی گرگان گفت: توجه به مسئله فناوری و پژوهش مورد توجه ویژه دولت است و مقرر شد همکاری های مشترک از بین مجموعه های منتخب تعریف شود .
دکتر زنگانه با بیان اینکه نهضت ساخت مسکن در استان آغاز شده است ،افزود: در این رویداد برخی از مبتکرین با ارائه ایده های جدید در حوزه مسکن را تبدیل به محصول و تمام آزمایشات و مجوز های لازم را برای اجرا آن دریافت کرده اند.
استاندار گلستان بیان کرد: این ایده به صورت مقیاس کوچک در قالب 80هزار واحد به مرحله اجرا رسیده و در حال انجام اقدامات لازم  برای تجاری سازی محصول است.
دکتر زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی دیگر از این ایده ها در مراحل پایین تری هستند که باید در پارک علم و فناوری و پروژه های مشترک مورد حمایت قرار گیرند.
مقام عالی دولت در استان بیان کرد: یکی از چالش هایی که در استان داریم فاصله زیاد شرکت های دانش بنیان و فناور ، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با شاخص های اجرایی است و هرچه بتوانیم این فاصله را کاهش دهیم به یقیین مسیر پیشرفت و رسیدن به چشم انداز را با مسیرهای میانبر طی خواهیم کرد.
دکتر زنگانه در پایان سخنان خود در راستای دغدغه مقام معظم رهبری که توجه ویژه به مباحث دانش بنیان است، گفت: در همین استان بسیاری از نظام مسائل استان  شناسایی شده در واقع رفع آن ها ، به لازمه ی این ارتباط است .

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 27 الی 29 آذرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برای بازدید عموم علاقمندان برگزار شد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 817
  • کد خبر : 97983