عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت و همگرایی زمینه ساز رفع چالش ها و مشکلات است

استاندار گلستان در دیدار صمیمی با نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی استان؛

وحدت و همگرایی زمینه ساز رفع چالش ها و مشکلات است

وحدت و همگرایی زمینه ساز رفع چالش ها و مشکلات است

 

استاندار با تاکید بر اینکه گلستان استان اتحاد و همدلی در کشور است، اظهار کرد: وحدت و همگرایی زمینه ساز رفع چالش هاست و هیچ استانی با گسترش اختلاف و چند دستگی توسعه پیدا نمی‌کند و به پیشرفت نمی‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر علی محمد زنگانه امروز سه شنبه 29 آذر در دیدار صمیمی با نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی استان تصریح کرد: تلاش ما بهره گیری از توانمندی های استان در حوزه نیروی انسانی است و در این راه از مشاوره دلسوزان استان استفاده کرده ایم تا بتوانیم در مسیر حکمرانی مورد نظر ریاست محترم جمهور حرکت کنیم.
استاندار گلستان گفت: اسناد بخشی 31 گانه توسعه استان استخراج شده و با برنامه‌ریزی‌های لازم و بلند مدت  باید بهره‌وری حوزه‌های مختلف استان را بالا ببریم.
دکترعلی محمد زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود باتشریح اقدامات دولت سیزدهم در گلستان گفت: سد نرماب مینودشت یکی دیگر از پروژه های بزرگ استان است که سرمایه گذاری قابل توجهی انجام شده است و پرداخت مطالبات قرارگاه زمینه انجام باقی قسمت های سد را فراهم تا مراحل انتهایی این پروژه به اتمام برسد.
وی ادامه داد: احیاء خلیج گرگان یکی از مهم ترین پروژه های سطح ملی است که در ارزیابی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان منتخب برگزیده شده است.
وی با بیان اینکه 16 برنامه مداخلاتی برای احیاء خلیج گرگان درنظر گرفته شده است، گفت: مسئله احیاء خلیج گرگان با جدیت در حال پیگیری است و لایروبی کانال های منتهی به خلیج گرگان با قوت در حال اجراست.
 وی افزود:  تاکنون 50درصد از پروژه خلیج گرگان انجام شده است و انجام لایروبی و اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده می تواند زمینه ارتباطات با کشور ترکمنستان و بندر ترکمن باشی را فراهم آورد.
دکترعلی محمد زنگانه بااشاره به اعتبار 1800 میلیارد تومانی صرف شده برای رفع تنش های آبی پیش رو گفت: گلستان تنها استانی است که بیش از 95درصد نیاز آبی خود را از آب های زیرزمینی مرتفع می کند.
وی ادامه داد : پروژه سد نرماب از سال 1390 در گلستان آغاز شده که با افتتاح این پروژه تنش آبی  پانصد هزار نفر از شهروندان شرق گلستان مرتفع خواهد شد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: پروژه گردشگری و طبیعت گردی جزیره آشوراده علی رغم تمام اراده هایی که مانع انجام آن می شوند با قدرت و قوت هر چه بیشتر در حال انجام است.
وی ادامه داد : تاکنون جاده دسترسی در سایت پشتیبان با کسب تمام مجوزهای زیست محیطی احداث شده و همچنین در سایت ۲۲ هکتاری داخل جزیره با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در زمینه گردشگری شاهد اجرای رونق این منطقه خواهیم بود.
استاندار گلستان از ارتباط دیپلماسی گلستان با سایرکشورها خبر داد و افزود: در سفر رستم مینیخانوف به رئیس جهمورتاتارستان تفاهم نامه همکاری خوبی بین طرفین به امضا رسیده است و باهماهنگی های صورت گرفته دفتر اقتصادی بازرگانی در تاتارستان افتتاح گردید.
دکتر زنگانه افزود: در همين راستا، تلاش داریم تا توافقات اساسي بين استان گلستان و جمهوري تاتارستان صورت بگيرد كه اين مهم موجب جهش چشمگير روابط اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و علمي دوجانبه به نفع رفاه دو ملت خواهد بود.
وی با اشاره به طرح پاک (پرورش اوان کودکی) تصریح کرد: در طرح پاک برای خانواده ها و مربی ها برنامه ریزی کاملی صورت گرفته است و محافظت از کودکان و امنیت آنان در طرح پاک از اهمیت بالایی برخوردار است.
دکترعلی محمد زنگانه افزود: تلاش داریم کودکان از آزارهای مختلف محافظت و مراقبت شوند چرا که آزارها در دوران کودکی تاثیر مستقیم در بزرگ سالی افراد دارند.
دکتر زنگانه از تعمیم تجربیات موفق روستای وامنان،محمدآباد،پنج پیکر و عطا آباد در 110 روستای دیگر استان خبر دادو گفت: پیشرفت روستا محور مدنظر ماست و در برنامه‌ریزی‌های استانی باید مورد توجه قرار گیرد .
لازم به ذکر است در این دیدار صمیمانه نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی استان نظرات و دغدغه های خود را با استاندار گلستان مطرح کردند.
 

وحدت و همگرایی زمینه ساز رفع چالش ها و مشکلات است

 

وحدت و همگرایی زمینه ساز رفع چالش ها و مشکلات است

 

وحدت و همگرایی زمینه ساز رفع چالش ها و مشکلات است

 

وحدت و همگرایی زمینه ساز رفع چالش ها و مشکلات است

 


 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 705
  • کد خبر : 97985