عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عناصر مالی یکی از مولفه‌های مهم سرمایه گذاری و توسعه استانها است

وزیر کشور در حاشیه نشست استانداران:

عناصر مالی یکی از مولفه‌های مهم سرمایه گذاری و توسعه استانها است

 رحمانی فضلی گفت : عناصر مالی یکی از مولفه‌های مهم سرمایه گذاری و توسعه استانها است و استانهایی که توازن و تعادل ندارند یا عقب مانده از لحاظ توسعه ای هستند باید گامهای بلندتری در زمینه توسعه بردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست استانداران اظهار داشت: منابع مالی یکی از عناصر و مولفه های سرمایه گذاری و توسعه استان ها است و استان ها در توازن و تعادل مناسبی به سر نمی برند و از نظر توسعه ای عقب مانده اند که باید گام های بلندتری در جهت توسعه آنها برداشته شود.

وی گفت: یکی از الزامات آن منابع مالی است که امیدواریم با برگزاری این نشست ها محقق شود.

رییس شورای اجتماعی کشور درپاسخ به پرسشی درمورد مشکلات اختصاص بودجه به استان ها گفت: این موضوع را قبول داریم، ما نه می خواهیم منطق تخصیص منابع را نادیده بگیریم و نه توانمندی و ظرفیت ها نادیده بگیریم.

رحمانی فضلی ادامه داد: دولت باید براساس عناصر تخصیص منابع و ظرفیت توانمندی به مناطق کمتر توسعه یافته توجه کند و سیاست رییس جمهوری هم از همین مبنا است.

وی با بیان این که برخی مناطق نیاز به کمک بیشتری دارند، گفت: دولت باید در قالب تسهیلات و بخشودگی مالیات ها این کار را انجام دهد و به مناطق کمتر توسعه یافته توجه کند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1054
  • کد خبر : 3707