عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همدلی و همراهی مردم ضامن اقتدار و موفقیت نیروهای انتظامی است

فرماندار در دیدار نوروزی با نیروی انتظامی شهرستان:

همدلی و همراهی مردم ضامن اقتدار و موفقیت نیروهای انتظامی است

همدلی و همراهی مردم ضامن اقتدار و موفقیت نیروهای انتظامی است

 "امانگلدی ضمیر" گفت: همدلی و همراهی مردم ضامن اقتدار و موفقیت نیروهای انتظامی است.

 صبح امروز سه شنبه یکم فروردین ماه و در اولین روز از سال جدید ، "سرهنگ موسوی" جانشین فرماندهی انتظامی به همراه " احسان احمدی" معاون اجتماعی و "سرگرد قجر جزی" فرمانده پلیس راه شهرستان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و تبریک ایام نوروز با "امانگلدی ضمیر" فرماندار در محل دفتر ایشان دیدار نمودند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این دیدار، همراهی و همدلی مردم با نیروهای انتظامی و امنیتی را تضمین کننده صلابت و موفقیت این نیروها و تامین امنیت پایدار درشهرستان عنوان کرد.

 وی تامین امنیت را با بهره گیری از نقش و نگرش مثبت مردم به نیروی انتظامی میسر دانست و گفت: حفظ حضور مسئولانه توام با آگاهی مردم در صحنه بالاترین سرمایه هر کشور است که باید پاس داشته شود.

 رئیس شورای تامین شهرستان آق قلا ، عملکرد نیروی انتظامی در سال گذشته را قابل تقدیر و اقتدار آمیز عنوان داشت و افزود: به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح و امنیتی، این شهرستان و تمامی ایران اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه است.

 "ضمیر" امنیت آرامش را پیش شرط توسعه در همه جوانب بیان داشت و تصریح کرد: امنیت از مولفه های پیشرفت یک جامعه می باشد و نیروی انتظامی با برقرار امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می نماید.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 909
  • کد خبر : 31849