عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمادگی جوانان گلستانی برای حضور باشکوه در مراسم استقبال از رئیس جمهوری

مشاوران جوان فرمانداری ها و جمعی از جوانان استان تاکید کردند:

آمادگی جوانان گلستانی برای حضور باشکوه در مراسم استقبال از رئیس جمهوری

مشاوران جوان فرمانداری ها  و جمعی از جوانان استان، در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، بر آمادگی جوانان گلستانی برای حضور باشکوه در مراسم استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

در ابتدای این دیدار، علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های جوانان استان اظهار داشت: برنامه ریزی مناسب مسئولان برای استفاده از اندیشه ها و ایده های خلاقانه جوانان، علاوه بر آنکه موجبات پویایی جامعه را فراهم میکند، سبب ساز حرکت شتابان تر گلستان به سوی توسعه نیز خواهد شد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به گلستان اظهار داشت: تاثیر حضور رئیس دولت و وزرا در اجرایی شدن پروژه های زیربنایی و تحول زا، موجب ارتقا برخی شاخص های زیرساختی استان و شتاب بیش از پیش گلستان به سوی توسعه ای که استحقاقش را دارد خواهد شد.

مشاور استاندار اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع توسعه در نگاه جوانان گلستانی و نقش این مقوله در برآورده شدن برخی مطالبات جوانان منطقه، مطمئنا آنان به این سفر نگاه ویژه ای داشته و با حضور پررنگ شان در مراسم سخنرانی عمومی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی گرگان، حمایت خود را از سیاست های دولت و نگاه عمرانی اقتصادی و سیاسی فرهنگی آن اعلام خواهند کرد.

علی نصیبی افزود: براساس اخبار دریافتی از شهرستان های استان، جوانان فعال عرصه های مختلف با سازماندهی مردمی حضور پررنگی در مراسم سخنرانی عمومی دکتر روحانی در گرگان خواهند داشت.

وی متذکر شد: مشاوران جوان فرمانداری ها نیز در این رابطه اطلاع رسانی عمومی و هماهنگی های لازم با گروه های مردمی، جهت حضور باشکوه را خواهند داشت.

در ادامه این نشست، اعظم پاکدل مشاور جوان فرمانداری گنبد، یاسر کر مشاور جوان فرمانداری ترکمن، و سیدعلی میرخاندوزی مشاور جوان فرمانداری رامیان، به نمایندگی از سایر مشاوران جوان به ارائه دیدگاه ها و نکته نظرات خود جهت پویایی بیش از پیش حوزه مشاوران جوان در شهرستان ها پرداختند.

پیگیری تاثیرگذار و همه جانبه برای اطلاع رسانی عمومی از سفر هیئت دولت به استان گلستان و هماهنگی جهت تسهیل حضور جوانان برای حضور در مراسم عمومی، از دیگر تاکیدات مشاوران جوان فرمانداری های استان بود.

سپس حیدرعلی احمدی فرماندار گرگان و مسئول کمیته استقبال عمومی سفر رئیس جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برگزاری نشست با اقشار مختلف و انجام هماهنگی های لازم جهت حضور باشکوه مردم در برنامه ها، خواستار حضور پررنگ جوانان در مراسم استقبال عمومی شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم در این مراسم به نوعی بیانگر حمایت مجدد آنها از دولت و کارگزاران نظام است.

احمدی اظهار داشت: در این راستا جلسات مختلفی را در شهرستان های استان و گرگان برگزار کرده ایم.

در ادامه این نشست طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ضمن خیرمقدم به مشاوران جوان فرمانداری ها و جوانان، با اشاره به فعالیت کارگروه های مختلف جهت برگزاری باشکوه این سفر، اظهار داشت: حضور روسای جمهور سه کشور در گلستان، رویدادی مهم و بین المللی بوده که سبب می شود نگاه های زیادی معطوف به گلستان شود.

رئیس کارگروه امنیت و استقبال سفر رئیس جمهور به گلستان اظهار داشت: علاوه بر حضور دهها خبرنگار ملی و بین المللی برای پوشش این رویداد، حضور دکتر روحانی و وزرا در استان گلستان، و ... می تواند دستاوردهای توسعه ای مهمی نیز برای استان به همراه داشته باشد.

طهماسبی افزود: در این راستا استانداری گلستان به همراه سایر سازمان ها و ادارات، پیگیری های مختلفی جهت برگزاری باشکوه این سفر داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با مهم توصیف کردن استقبال گسترده مردمی از رئیس جمهور در برنامه سخنرانی عمومی ورزشگاه آزادی گرگان، اظهار داشت: این موضوع نشانگر حمایت مجدد مردم از برنامه های ملی و بین المللی دولت تدبیر و امید می باشد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان استان در این راستا می توانند نقش مهمی ایفا کرده و از این رو مشاوران جوان با هماهنگی فرمانداران، وظیفه پیگیری لازم برای اطلاع رسانی به جوانان و تسهیل حضور گروه های مردمی در این مراسم را برعهده دارند.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شور، نشاط و انرژی سرمایه ای است که در جوانی در اختیار انسان قرار دارد، پس قدر این فرصت بزرگ را در زندگیتان بدانید و خودباوری را در خود تقویت کنید. زیرا شما جوانان سرمایه های و کشور هستید مدیریتی استان.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 2046
  • کد خبر : 3730