عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان و ارائه 28 پروژه برای توسعه استان


اولین سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان و ارائه 28 پروژه برای توسعه استان

اولین سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان و ارائه 28 پروژه برای توسعه استان

 مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان گلستان در حاشیه دهمین سفر دولت تدبیر و امید به استان گلستان، گفت: این سفر به عنوان اولین سفر دولت تدبیر وامید به استان گلستان می باشدکه درمقایسه با سفرهای گذشته تفاوت بسیاری ازلحاظ فرم ومحتوی دارد.

مهندس عباسی با اشاره به اینکه در سفرهای گذشته درخواست ها و تقاضا های مالی وموردی بسیار بود وتوجه کمتری به طرح های زیربنایی وتحول زا بود افزود: دراین سفر توجه به طرح های بنیادی وتحول گرا که در دراز مدت به ثمر خواهد نشست بیشتر می باشد .

وی خاطرنشان کرد: ۲۸ طرح و پروژه تحول زا و توسعه ای این استان به هیات دولت ارائه شد و تصمیمات خاص و ویژه رییس جمهوری و دولت در خصوص آن می تواند نقش بسزائی در توسعه استان داشته باشد.

ازجمله:طرح احیای 280 هزار هکتار اراضی شمال گلستان ، افتتاح راه آهن شرق خزر(گرگان - اینچه برون)،تبدیل محدوده اینچه برون به منطقه آزاد تجاری،طرح های ساماندهی اراضی شیبدار استان، تقویب حوزه ماهیان خاویاری و میگوپیگیری آغاز طرح اجرایی راه آهن گرگان - مشهد از طریق گرگان ،به نتیجه رساندن طرح های مطالعاتی حوزه آب و سدهای استان، تکمیل سدهای نیمه کاره و طرح اجرایی شماری از سدهای مطالعه شده وافتتاح راه آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان با حضور روسای جمهوری سه کشور همزمان با این سفر.

وی افزود: از دیگر تفاوتهای سفر استانی کاروان تدبیر وامید با دیگر سفرها در گذشته ،تکریم مردم و نحوه پاسخگویی به مطالبات آنها می باشد.

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: برای ثبت و رسیدگی درخواست‌ها، مطالبات و شکایات لازم نیست که مردم خود در کنار خودرو کاروان سفر به صورت فیزیکی حاضر شوند و نامه خود را تحویل دهند و از طرفی برخی از مردم این امکان را ندارند که به صورت حضوری نامه خود را به کاروان سفر رییس جمهوری برسانند برای این منظور سامانه الكترونیكی ارتباط مردم با دولت (سامد) راه‌اندازی شده است تا هر فردی در هر نقطه‌ای ازاستان بتواند با ارتباط با این شبكه (تلفن 111)حرف خود را به گوش مسئولان برساند و شنیدن حرف مردم هدف اصلی این سامانه است.

این کار ابتکار جالبی با هدف تکریم مردم و تسریع در پاسخگویی به مسائل آن‌هاست و در هر استان که سفر رییس جمهوری انجام می‌شود، قدمی رو به جلو برداشته می‌شود.

وی بیان کرد: در این سامانه که با هدف تکریم بیشتر مردم و با تدبیر دولت یازدهم راه اندازی شده، درخواست‌ها، مطالبات و شکایات مردمی در سامانه ثبت و در سریعترین زمان رسیدگی و به این طریق احترام ولی نعمتان دولت نیز حاصل می‌شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1517
  • کد خبر : 3971