عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از ظرفیت همه اقوام،رویکرد اصلی دولت"تدبیر و امید"است

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی:

استفاده از ظرفیت همه اقوام،رویکرد اصلی دولت"تدبیر و امید"است

استفاده از ظرفیت همه اقوام،رویکرد اصلی دولت"تدبیر و امید"است

"حجت الاسلام علی یونسی"گفت:استفاده از ظرفیت همه اقوام،رویکرد اصلی دولت"تدبیر و امید"است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی"عصر روز یکشنبه 23 دی ماه در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا،از سفر کاروان"تدبیر و امید"و مقام عالی اجرایی کشور به استان خبر داد و افزود:استان گلستان رنگین کمان اقوام و نمونه بارز و الگوی وحدت در کشور به شمار می رود و استقبال مردم استان از"دکتر روحانی"رئیس جمهور و وزرای کابینه دولت دوازدهم،باری دیگر وحدت ملی و حمایت مردم از دولت"تدبیر و امید"را به نمایش خواهد گذاشت.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به توطئه بدخواهان و دشمنان نظام،اظهار کرد:در این برهه از زمان،دشمنان قسم خورده ایران،تلاش دارند تا انقلاب اسلامی را شکست خورده جلوه دهند ولی حضور پرشور و استقبال مردم استان گلستان از کاروان"تدبیر و امید"توطئه های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی با یادآوری اینکه امام راحل(ره)از ظرفیت اقوام در مسیر انقلاب اسلامی استفاده کرد،افزود:رویکرد اصلی دولت دوازدهم در ادامه مسیر آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی،استفاده از ظرفیت اقوام مختلف در عرصه های مختلف مدیریتی کشور است.

"حجت الاسلام علی یونسی"اسلام خواهی و ایران دوستی را دو اصل اساسی در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: همه بخش های نظام زیر مجموعه این دو اصل اساسی قرار می گیرند.

 

استفاده از ظرفیت همه اقوام،رویکرد اصلی دولت"تدبیر و امید"است

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 606
  • کد خبر : 56022