عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به دنبال اثبات مرجعیت و محوریت پارک علم و فناوری گلستان در استان باشید

رئيس صندوق نوآوري و شكوفايي كشور در گرگان؛

به دنبال اثبات مرجعیت و محوریت پارک علم و فناوری گلستان در استان باشید

 

 

به دنبال اثبات مرجعیت و محوریت پارک علم و فناوری گلستان در استان باشید

رئيس صندوق نوآوري و شكوفايي گفت: با معرفي صندوق نوآوري و شكوفايي به شركت‌هاي مختلف دانش‌بنيان پاركي و غيرپاركي، به دنبال اثبات مرجعيت و محوريت پارك علم و فناوري گلستان در استان باشيد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر وحدت به اتفاق هيئت همراه در ديدار با اعضاي هيئت رئيسه پارك علم و فناوري گلستان گفت: اينكه بيش از نيمي از شركت‌هاي دانش‌بنيان استان در زيرمجموعه پارك علم و فناوري گلستان مشغول فعاليت هستند، مايه خرسندي است.
وي تصريح كرد: با توجه به ظرفيت‌هاي موجود در استان، فعاليت شركت‌هاي فعال در استان مي‌بايست در حوزه‌هاي دامداري، كشاورزي و شيلات شدت يافته تا چرخ توسعه استان با سرعت بيشتري در حركت و شتاب  قرار گيرد.

رئيس صندوق نوآوري و شكوفايي، افاقه كردن به حضور شركت‌هاي كوچك در پارك را اشتباهي بزرگ عنوان كرد و گفت: شما به عنوان مديران پارك علم و فناوري يك استان اگر براي خود يك ميدان كوچك ترسيم كنيد، قطعا شاهد اتفاقات بزرگ در اين ميدان نخواهيد بود؛ در حاليكه با معرفي صندوق نوآوري و شكوفايي به شركت‌هاي مختلف دانش‌بنيان پاركي و غيرپاركي در سطح استان، به دنبال اثبات مرجعيت و محوريت پارك علم و فناوري گلستان در استان باشيد.

اين مقام مسئول خاطرنشان ساخت: از حضور دوستان و همكاران ما و امكانات فراهم شده در اين سفر دو روزه نهايت بهره را ببريد و از شركت‌هاي پاركي و غيرپاركي دانش‌بنيان جهت ارائه طرح‌هاي خود، براي دريافت تسهيلات اين صندوق دعوت بعمل آوريد.

دكتر وحدت در پايان خاطرنشان ساخت: براي شركت‌هاي نوپاي پارك علم و فناوري گلستان، تا هر اندازه تسهيلات مطالبه نمائيد، در اختيار خواهيم گذاشت؛ چراكه در اين بين فقط دو شركت هم موفق عمل كنند، مملكت ما بهره‌مند خواهد شد و اين نگاهي است كه در بين همكاران من در صندوق نوآوري و شكوفايي  ساري و جاري است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .