عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگداشت روز زمین پاک در سیمین شهر


بزرگداشت روز زمین پاک در سیمین شهر

بزرگداشت روز زمین پاک در سیمین شهر

 به گزارش روابط عمومی شهرداری سیمین شهر، به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و هفته سلامت با حضور جمعی از دانش آموزان مدرسه حنفی مراسمی در محل دفتر شهردار و طرح پاکسازی پارک محله بناور برگزار شد.

در این مراسم دوجی شهردار سیمین شهر ضمن تبریک هفته زمین پاک با ارائه گفتاری به اهمیت حفظ محیط زیست بعنوان ضرورت امروز و حقوق آیندگان و نقش شهرداری در پاکیزگی شهر و محیط زیست پرداختند. ایشان عنوان کردند: باید هر روز و همه جا به یاد زمین باشیم و در این امر هر فرد و گروهی می تواند با جلوگیری از ریخت و پاش غیر ضروری و با مراقبت از درختان و احساس مسئولیت نسبت به زمین، هر روز را برای خود روز زمین پاک بداند و هدف از این مراسم یادآوری و توجه دادن افکار عمومی به زمین بعنوان محل زندگی انسان ها می باشد. ما با اصلاح رفتار خود و آموزش آحاد مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان که آینده سازان جامعه نیز هستند نقش بسزایی برای زدودن زمین از زباله های ویرانگر ایفا خواهیم کرد.

در ادامه با همکاری دانش آموزان پیاده روهای مسیر خیابان بلوار امام خمینی(ره) و خیابان انقلاب و محوطه پارک محله بناور پاکسازی گردید.

هدف از این برنامه که تلاش بر این است هرسال باشکوهتر از قبل برگزارشود آشنایی با ارزش های محیط زیست و زمین پاک، آگاهی رسانی و ارزش گذاردن به زمین و جلوگیری از دفع غیر بهداشتی زباله و ترویج فرهنگ تفکیک از مبدأ زباله می باشد.

 بزرگداشت روز زمین پاک در سیمین شهر

 

بزرگداشت روز زمین پاک در سیمین شهر

 

بزرگداشت روز زمین پاک در سیمین شهر

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .