عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانید

امام جمعه مینودشت خطاب به منتخبین شورای اسلامی شهر :

قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانید

قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانید

سومین جلسه شورای اسلامی شهر مینودشت با حضور امام جمعه شهرستان مینودشت برگزار شد .

در ابتدای این جلسه مهندس سید علیرضا نریمانی ، رییس شورای اسلامی شهر ضمن خوش آمد گوئی به حاج آقای حسینی  بابت حضورشان در جلسه شورای اسلامی شهر از ایشان تقدیر و تشکر کرده و از روند انتخابات هیئت رئیسه شورا و انتخاب سرپرست شهرداری مینودشت گزارشاتی اعلام کردند .

مهندس نریمانی افزودند : با اتحادی که بین اعضاء پنجمین دوره شورای اسلامی شهر وجود دارد ، ما آمادگی آن را داریم تا با همکاری شهردار و مسئولین شهرستانی به ارائه خدمات بهتر به مردم و شهروندان عزیز بپردازیم .

در ادامه جلسه حاج آقای حسینی ، امام جمعه مینودشت به ایراد سخن پرداخته و از تمامی اعضاء شورای اسلامی شهر خواستند قدر این فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته را بدانند و خالصانه و برادرانه توام با وحدت و اتحاد برای مردم کار کنند ، که مطمئنا ًَ در این راه رضای خداوند متعال خواهد بود .

در این جلسه آقای مهندس سید علی اصغر موسوی ، سرپرست شهرداری مینودشت هم گفتند : فرصت چهارساله ، فرصت کمی است که ان شاء الله بتوانیم با همدلی و حمایت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به شهروندان و پیشبرد اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر استفاده نمائیم .

در ادامه این جلسه هر کدام از اعضاء شورا به بیان دیدگاههای خود پرداختند .

 

 

قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانید

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .