عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد بازارچه های محله ای در شهر گرگان با مشارکت شهروندان

شهردار گرگان خبر داد:

ایجاد بازارچه های محله ای در شهر گرگان با مشارکت شهروندان

ایجاد بازارچه های محله ای در شهر گرگان با مشارکت شهروندان

با مشارکت شهروندان، بازارچه های محله ای در تمام نقاط شهر گرگان ایجاد می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاعات شهرداری گرگان، شهردار گرگان با اعلام این خبر گفت: با هدف ایجاد اشتغال، کارآفرینی و افزایش کسب و کارهای خرد و همچنین دسترسی آسان شهروندان، بازارچه های محله ای در نقاط مختلف گرگان ایجاد می شود.
عبدالرضا دادبود با اشاره به این که ایجاد بازارچه های محله ای در نقاط پرجمعیت در اولویت قرار دارد، افزود: هر یک از شهروندان که زمین بالای 300 متر دارند می توانند در ایجاد این بازارچه های محله ای با شهرداری گرگان مشارکت کنند.
وی با اشاره به این که شهرداری گرگان آمادگی دارد در قالب مشارکت و واگذاری این طرح را اجرا کند، ادامه داد: با اجرای این طرح، در صدد فراهم کردن زمینه دسترسی آسان شهروندان به مایحتاج روزمره و کاهش رفت و آمدهای غیرضرور و همچنین کاهش ترافیک هستیم.
شهردار گرگان با اشاره به این که هم اکنون در کوی علیمحمدی و استاندارد بازارچه محله ای دائر است، تاکید کرد: شهرداری گرگان آمادگی دارد در راستای ساماندهی مشاغل شهری، در ایجاد بازارچه های محله ای، عرضه میوه و تره بار، روز بازارها، بازارچه های مشاغل خانگی و صنایع دستی و همچنین احداث مجتمع های صنفی و خدماتی با شهروندان مشارکت کند.
دادبود با تاکید بر این که افزایش میزان رضایتمندی، رفاه حال شهروندان، محله محوی و جذب مشارکت حداکثری شهروندان در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری گرگان در این دوره تلاش دارد از ظرفیت سرمایه گذاران و بخش خصوصی در توسعه و آبادانی شهرمان بهره ببرد و تاکنون موفق شده بالغ بر 400 میلیارد تومان پروژه را در هیئت سرمایه گذاری شهرداری گرگان مورد بررسی قرار دهد.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .