عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه آغاز طرح تفکیک زباله از مبداء شهر فاضل آباد برگزار شد


جلسه آغاز طرح تفکیک زباله از مبداء شهر فاضل آباد برگزار شد

 

جلسه آغاز طرح تفکیک زباله از مبداء شهر فاضل آباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری فاضل آباد:جلسه آغاز طرح تفکیک زباله از مبداء شهر فاضل آباد با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، شهردار فاضل آباد، امام جمعه شهر فاضل آبادء نایب رئیس شورای اسلامی شهر فاضل اباد، شهردار قرق و نمایندگان شهرداریهای علی آبادکتول، مزرعه کتول و سنگدوین و ادارات بهداشت ، محیط زیست و بخشداری کمالان به همراه پیمانکار طرح تفکیک زباله از مبدا شهر فاضل آباد و کارشناسان شهرداری فاضل آباد و سازمان مدیریت پسماند در شهرداری فاضل آباد برگزار گردید.

 

 

در ابتدای جلسه ، خسروی شهردار توضیحاتی را در خصوص روند اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در شهر فاضل آباد بیان نموده و اظهار داشت : امیدواریم با مدیریت آقای سنیعی در سازمان پسماند و همراهی ایشان و تلاش و پشتکار پیمانکار طرح بتوانیم طرح تفکیک را به خوبی در شهر انجام دهیم زیرا اجرای این طرح ضمن اشتغالزایی و کسب درآمد به فرهنگ کاهش تولید زباله شهروندان کمک خواهد کرد.

 

سمیعی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ضمن خوش آمدگویی و تشکر بابت تشکیل جلسه ،هدف از اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در استان را که با نظارت مستقیم استاندار در حال انجام است را اشتغالزایی ، کاهش هزینه و از همه مهمتر کمک به حفظ محیط زیست برشمرد  و افزود: این طرح در سنوات گذشته نیز انجام شده بود ولی بصورت ناقص و به جهت عدم حمایت همه جانبه از سوی شهرداریها و سازمان پسماند این طرح به سرانجامی نرسید .

اما در حال حاضر و با حمایت و نظارت شخص استاندار ، امادگی و حمایت همه جانبه خود را از شهرداریها و پیمانکاران اعلام میداریم . همه اقدامات و پیش بینی ها صورت پذیرفته و آماده همکاری و پرداخت قسمتی از هزینه های چاپ بروشور ، کیسه و مخزن با پیمانکاران دهستیم.

 

وی در ادامه از آمادگی سازمان پسماند برای بیمه نمودن دوره گردان جمع آوری ضایعات خبر داد و اظهار داشت: اگر بخش خصوصی از این دوره گردان جهت کار استفاده نماید بیمه این عزیزان را سازمان پسماند متقبل میشود.سیاستهای تشویقی هم برای خانواده ها و شهروندان در نظر گرفته ایم و با همکاری پیمانکار و شهرداری هر سه ماه یکبار خانواده برتر در حوزه تفکیک زباله را انتخاب مینماییم و هدیه نفیسی هم اهدا خواهد شد.

 

در ادامه امام جمعه شهرفاضل آباد،نایب رئیس شورای شهر فاضل آباد نمایندگان شهرداریها و پیمانکار طرح نیز سخنانی در خصوص اجرای این طرح بیان داشتند.

 

آقای میرکتولی پیمانکار طرح تفکیک زباله از مبداء فاضل آباد فقط حمایت و حمایت مسئولین امر را خواستار شد.

 

 

جلسه آغاز طرح تفکیک زباله از مبداء شهر فاضل آباد برگزار شد

 

 

 

جلسه آغاز طرح تفکیک زباله از مبداء شهر فاضل آباد برگزار شد

 

 

 

جلسه آغاز طرح تفکیک زباله از مبداء شهر فاضل آباد برگزار شد

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .