عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر ، با مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد


جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر ، با مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر ، با مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری مراوه تپه ، جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر با مدیر آموزش و پرورش شهرستان در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد .
بگ دردی سوداگر ضمن خیر مقدم و تبریک آغاز سال تحصیلی و با اشاره با حدیث شریف ( العلماء ورثه الانبیاء ) گفت : به مصداق حدیث شریف عالمان وارثان انبیاء بر روی زمین هستند و این معلمان هستند که به ما آموختند چگونه آغاز کنیم ، چگونه بخوانیم و چگونه بنویسیم و انسان بودن و همواره انسان زیستن را به ما آموختند .  
رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه اذعان داشت : شورائیان آغازسال تحصیلی را غنیمت شمرده و با تشکیل این جلسه هم اندیشی آمادگی خود را جهت همدلی ، همصدایی و همسویی با برنامه های اداره آموزش و پرورش شهرستان اعلام می دارد تا گامی موثر در راستای ایجاد فضاهای کیفی و آموزشی در حد توان باشد .
در ادامه شهردار مراوه تپه اظهار داشت : یکی از دغدغه های اصلی شورا و شهرداری آغاز سال تحصیلی جدید بود که بدین مناسبت در مجموعه مدیریت شهری و در راستای زیبا سازی و فضاسازی و خط کشی و رنگ آمیزی معابر منتهی به مدارس اقدام نمودیم .
بیگی زاده در خصوص نگهداری از تأسیسات عمرانی و فضاهای سبز نیز افزود : فرهنگ سازی در مدیریت شهری مسئله بسیار مهمی است که می توانیم در جلسات انجمن اولیا و مربیان در رابطه با نگهداری از المان های شهری و استفاده مطلوب از اماکن تفریحی شهر و همچنین فضای سبز بپردازیم .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن قدردانی از ابتکار عمل شورای شهر و شهرداری در جهت تعامل با ادارات گفت : در سطح شهرستان 12000 نفر دانش آموز در حال تحصیل هستند که 15 در صد آنها در سطح شهر مراوه تپه می باشد و فضاهای آموزشی در سطح شهرستان قابل قبول است و در سطح شهر نیز دانش آموزان در دو شیفت تحصیل می نمایند .
حاجیلی دوجی ضمن تشکر از اهدای زمین جهت احداث مدرسه در محله تقتمیش افزود : در بحث شرکت اعضای شورای شهر و شهردار در جلسات انجمن اولیاء و مربیان و همچنین در جلسات مدیران و شوراهای دانش آموزی استقبال می کنیم .
در این جلسه مصوب گردید که شورای شهر و شهرداری مبلغ 10 میلیون ریال جهت خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند مساعدت نمایند .

 

جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر ، با مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهر ، با مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .