عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساخت سریال با موضوع آسیب‌های اجتماعی در گرگان

مدیرکل صدا و سیمای گلستان:

ساخت سریال با موضوع آسیب‌های اجتماعی در گرگان

ساخت سریال با موضوع آسیب‌های اجتماعی در گرگان

 

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: استان گلستان یک استان پرظرفیت و گرگان یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران است.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، محمد منتظرحجت در دیدار شهردار گرگان اظهار کرد: گلستان یک استان پرظرفیت و گرگان به عنوان یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: زندگی در صلح و آرامش اقوام مختلف در استان گلستان و در گرگان به عنوان یکی از ویژگی‌ها و مسائل بسیار بارز این استان و شهر است.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان در خصوص مسائل و آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: در کنار وظیفه‌مندی دستگاه‌های مختلف در موضوع آسیب‌های اجتماعی، معتقدم شهرداری گرگان و صدا و سیما می‌توانند همکاری و اقدامات خوبی را رقم بزنند.

منتظرحجت از ساخت فیلم و سریال با موضوع آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: در این پروژه، همکاری صدا و سیما و شهرداری گرگان اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.

وی به مباحث ورزشی و تیم بسکتبال شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: موضوعات ورزشی جز اولویت‌های کاری ما است و اعتقاد دارم با افزایش و توسعه ورزش شاهد جامعهای بانشاط‌تر و سالم‌تر خواهیم بود.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان متذکر شد: معتقدم در حوزه فرهنگی و ورزشی هرقدر زحمت بکشیم و هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری برای امروز و فردای خانواده‌ها است.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .