عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرماندهی انتظامی شهرستان


دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرماندهی انتظامی شهرستان

دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرماندهی انتظامی شهرستان

جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرمانده انتظامی شهرستان برگزار شد .
گلالک بیگی زاده ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل جان برکف نیروی انتظامی شهرستان مراوه تپه درتامین امنیت شهروندان ، به اهمیت موضوع امنیت به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان اشاره کرد وآنرا لازمه آرامش مردم دانست .
شهردار مراوه تپه اذعان داشت : خدمت بی منت به شهروندان و توزیع عادلانه امکانات درتمامی نقاط شهر از سیاستهای اصلی شهرداری است که همه تلاش های مجموعه شهرداری در این راستا می باشد .
رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با اشاره به اینکه شورای شهر منتخب مردم است و همسویی با مسئولین و همراهی با مردم از وظایف ذاتی شوراها می باشد گفت : اعتقاد راسخ داریم که با تلاش های نیروی انتظامی امنیت و آرامش در شهرستان مراوه تپه برقرار بوده و تعامل ادارات موجب رفع بسیاری از مشکلات خواهد بود .
بک دوردی سوداگر با اعلام  آمادگی همکاری همه جانبه با نیروی انتظامی در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان اضافه کرد : شورای شهر و شهرداری آماده دریافت طرح ها و پیشنهادهای نیروی انتظامی مبتنی بر رعایت اصول امنیتی در ساخت و سازها و امور شهری می باشد .
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز با تأکید بر ارتقاء امنیت در شهر به مواردی از کارهایی که مانع وقوع سرقت می شوند اشاره کرد و گفت : نصب درب های ضد سرقت برای ساختمان ها ، نصب حفاظ آهنی برای پنجره ها ، بکارگیری نگهبان برای ساختمان های در حال احداث یا نیمه تمام و ... از ضرورت هایی است که می توان جهت پیشگیری از وقوع سرقت بکار بست .
سرهنگ غلامی با اشاره به تجربیات شهرهای مختلف کشور تصریح کرد : در حال حاضر با توجه به محدود بودن نیروی انسانی نصب دوربین های شهری در نقاط حساس شهر جهت مدیریت ترافیکی و امنیتی معابر و همچنین شناسایی جرائم و سارقین احتمالی بسیار ضروری است که انتظار داریم شهرداری نسبت به نصب آن اقدام نماید .
همچنین در این جلسه در رابطه با احداث پارکینگ عمومی در شهر ، جابجایی کانکس پلیس راهور واقع در میدان مرکزی ، نامگذاری خیابانی به نام خیابان سرباز و همچنین احداث کیوسک پلیس در ضلع جنوبی میدان اصلی شهر فراغی بحث و تبادل نظر شد .

دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرماندهی انتظامی شهرستان


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .