عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 5 آذر سند افتخار مردم گرگان در انقلاب اسلامی است

شهردار گرگان:

5 آذر سند افتخار مردم گرگان در انقلاب اسلامی است

5 آذر سند افتخار مردم گرگان در انقلاب اسلامی است

شهردار گرگان گفت: پنجم آذر سند افتخار مردم گرگان در انقلاب اسلامی است و یادمان نرود برای پیروزی و حفظ انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا، چه جوانانی مجاهدانه به میدان جهاد رفتند و با خون خود، امنیت حاکم را پدید آورده و حفظ کردند.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در مراسم نواختن زنگ روز ملی گرگان، یادمان شهدای پنج آذر گرگان اظهار کرد: این شهیدان برای خارج شدن ایران از ظلم استکبار، عزیزترین داشته خود یعنی جانشان گذشتند و جوانان بسیاری هم برای حفظ این دستاورد و این پیروزی خون دادند تا دشمنان به این کشور و این نظام و مردم آسیبی نرساند.
وی با اشاره به اینکه پنج آذر سند افتخار مردم گرگان در انقلاب اسلامی است، ادامه داد: نباید یادمان برود که چه چیزهایی داریم و برای حفظ این داشته‌ها چه فداکاری‌هایی انجام شد و باید سعی کنیم با اقدامات مثبت، این داشته‌ها را حفظ کنیم.
شهردار گرگان بیان کرد: شما دانش‌آموزان در سنگر امروز با کسب علم و دانش می‌توانید این دستاوردها را حفظ کنید.
دادبود با اشاره به رشادت‌های امروز جوانان در میدان نبرد با گروه‌های تکفیری در کیلومترها دورتر از مرزهای کشور گفت: اگر این عزیزان نبودند و دشمن به مرزهای کشور می‌رسید شاید امروز این امنیت و آرامش را نداشتیم و باید در نزدیک‌ترین نقاط ممکن با دشمن می‌جنگیدیم.
وی تاکید کرد: امروز در کنار جنگ نظامی و سخت ما در جنگ نرم و اقتصادی و علمی قرار داریم و به طور قطع با افزایش دانش و بکارگیری علم در عرصه‌های مختلف می‌توانیم توطئه‌های دشمن را با پیشرفت‌های روز افزون کشور خنثی کنیم.
شهردار گرگان با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: تدبیر حضرت امام راحل در تشکیل بسیج و ارتش 20 میلیونی یکی دیگر از موراد ثابت کننده نگاه روشن و بلند ایشان بوده است.
دادبود گفت: امروز که در آستانه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، به خوبی می‌توان خدمت‌های پربرکت بسیج را در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دید.
وی اضافه کرد: در این کشور اسلامی هر فردی که در راه خدمت به مردم گامی بردارد بسیجی است چون روحیه بسیجی روحیه خدمت‌رسانی به مردم است.
گفتنی است، در این مراسم از خواهر شهید سیدنظام‌الدین نبوی، شهید پنجم آذر ۱۳۵۷ گرگان تقدیر شد.

تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .