عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار ایستادگی در مقابل تحریم هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار ایستادگی در مقابل تحریم هاست

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار ایستادگی در مقابل تحریم هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای ایستادگی در مقابل تحریمهای دشمنان است.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با مدیران کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ، اظهار داشت: هدف دشمن از تحریمهای اقتصادی، ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه های اقتصادی است تا منجر به نارضایتی گردد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با بیان اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار را برای مقابله با تحریمهای دشمن مطرح کردند که حتی به رغم مذاکرات مثبت و سازنده با 1+5 ، باید همواره آمادگی مقابله با سیاستهای خصمانه آمریکاییها را داشته باشیم و به یکایک بندهای ذکر شده در سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی اهتمام بورزیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: با توجه به نامگذاری و شعار سال تحت عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیرت جهادی، در حوزه مدیریت جهادی تمامی ادارات کل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی باید برنامه های خودشان را در اسرع وقت به دفتر این معاونت ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحران اخیر عراق خاطرنشان کرد: تروریستهای تحت امر گروه تکفیری، بعثی داعش دارای ملیتهای مختلف از کشورهایی نظیر عربستان، عراق، سوریه، تونس، اردن، لبنان، ... و حتی کشورهای اروپایی هستند که از سوی کشورهای قطر و عربستان حمایت مالی می شوند.

طهماسبی افزود: متأسفانه در بحران عراق شاهد خیانت برخی از عناصر دولتی این کشور بودیم و بسیاری از مناطق تحت نفوذ داعش بدون شلیک حتی یک گلوله در اختیار تروریستهای تکفیری، بعثی قرار گرفت که این مسأله نشان از اوج بحران داخلی این کشور دارد.

وی با بیان اینکه بحران عراق بسیار متفاوت از بحران بوجود آمده در سوریه است، بیان داشت: کشور سوریه از یک رئیس جمهور مقتدر و ارتش قدرتمند برخوردار بود و پس از قریب 3 سال جنگ با تروریسم حاضر در این کشور و حامیان بیشمارشان، همچنان در حال نبرد و پاکسازی این کشور از وجود تکفیری ها است و در این راه به موفقیتهای خوبی دست پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: اخیراً می شنویم که بسیاری از کشورهای غربی ، کشورهای عربی و بویژه رژیم صهیونیستی که از حامیان تروریسم به شمار می روند بحث تجزیه کشور عراق را مطرح کرده اند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد نا امنی های بسیاری در منطقه صورت خواهد گرفت و این رهکار آنها چیزی جز برانگیختن آتش فتنه در کشور عراق نیست.

وی با اشاره به نقش پررنگ مرجعیت و روحانیت در ایجاد وحدت و انسجام مردم عراق گفت: اینکه با یک فتوای آیت الله سیستانی صدها هزار نفر برای مبارزه با جریان تکفیری، بعثی داعش سلاح به دست گرفته و در کنار ارتش در صف مبارزه با تروریسم قرار می گیرند بسیار مهم و ارزشمند است و تا زمانیکه اراده مبارزه با تروریستهای تکفیری، بعثی و وحدت ملت عراق حفظ شود، داعش جایی در خاک این کشور نخواهد داشت.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .