عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » باید تلاش کنیم که پیامد انتخابات تقویت سرمایه اجتماعی نظام باشد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

باید تلاش کنیم که پیامد انتخابات تقویت سرمایه اجتماعی نظام باشد

باید تلاش کنیم که پیامد انتخابات تقویت سرمایه اجتماعی نظام باشد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گستان گفت: باید کاری کنیم که پیامد انتخابات، تقویت سرمایه اجتماعی نظام باشد.

"حیدر علی احمدی" در جلسه کمیته امنیت انتخابات استان اظهار کرد: نظامی که مبتنی بر آرای مردم باشد، مرحله ی انتخابات در آن از گلوگاههای مهمی است که اگر به درستی مدیریت شود انتخابات را به بستری برای تقویت نظام و اگر به درستی مدیریت نشود، ممکن است تالی فاسد آن آسیب هایی باشد که متوجه نظام گردد.

رئیس کمیته امنیت انتخابات استان در ادامه گفت: جلسات این کمیته فعلاً هر دو هفته یکبار با حضور نمایندگان ثابت و تام الاختیار دستگاههای عضو شورای تامین و با حضور یکی از فرمانداران شهرستانهای تابعه استان تشکیل می گردد و آسیبهای احتمالی انتخابات گذشته را مورد مداقه قرار می دهد.

وی اضافه کرد: همچنین شهرستان تحت مدیریت فرماندار مدعو جلسه نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و روند جاری امور مربوط به انتخابات مورد تبادل قرار می گیرد.

رئیس کمیته امنیت انتخابات استان خاطرنشان کرد: تامین امنیت انتخابات زمینه ساز مشارکت بالای مردم از همه گروهها و گرایش های سیاسی اجتماعی و مجموعه های متنوع گشته و فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های پنهان نظام ایجاد می نماید.

احمدی افزود: چرا که مهمترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی در معادلات داخلی و بین المللی برخورداری این نظام از پشتوانه عظیم آحاد مردم است، در حقیقت نظام جمهوری اسلامی بر بنیان حمایتهای بی نظیر مردمی بنا نهاده شده و استمرار می یابد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تأکید کرد: همان نیروی که در روز قدس به صحنه آمد و تجلی کرد و قدرت خود را به رخ جهانیان کشید.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .