عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه کارگروه استقرار و نظارت بر سامانه های هوشمند نظارتی استان تشکیل شد


اولین جلسه کارگروه استقرار و نظارت بر سامانه های هوشمند نظارتی استان تشکیل شد

اولین جلسه کارگروه استقرار و نظارت بر سامانه های هوشمند نظارتی استان تشکیل شد

اولین جلسه کارگروه استقرار و نظارت بر سامانه های هوشمند نظارتی( پایش تصویری) استان، به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تشکیل شد.

"علی اصغر طهماسبی" در این جلسه گفت: دستورالعمل استقرار و نظارت بر سامانه های هوشمند نظارتی توسط شورای امنیت کشور در 14 فصل و 37 ماده مصوب و در تاریخ 11/3/94 جهت اجرا به استانها ابلاغ گردید.

وی ادامه داد: نصب سیستم های پایش تصویری در شهرها، روستاها و جاده ها تنها به منظور کنترل ترافیک نیست و ده ها مورد آسیب اجتماعی و انواع جرم، سرقت، اعمال منافی عفت، بر هم زدن نظم عمومی و ... را می توان از این طریق پوشش داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: جانمایی این دوربینها با توجه به مؤلفه های امنیتی، جمعیت و ... باید مورد کارشناسی قرار بگیرد و قطعاً وجود چنین سامانه هوشمندی در شهرها و روستاهای ما سبب آسایش و احساس امنیت هر چه بیشتر مردم استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه وقتی یک سرقت مسلحانه صورت می گیرد تا مدتها شاهد بار روانی و احساس نا امنی در جامعه هستیم، افزود: تأمین امنیت هزینه های خاکستری دارد که ممکن است به چشم نیاید و چنانچه این هزینه ها صرف پیشگیری از حوادث و وقوع جرم نشود، قطعاً باید چندین برابر آن را پس از وقوع حادثه صرف نمود.

اولین جلسه کارگروه استقرار و نظارت بر سامانه های هوشمند نظارتی استان تشکیل شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .