عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومين جلسه كارگروه تخصصي بانوان و خانواده استان برگزار شد

مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری گلستان:

سومين جلسه كارگروه تخصصي بانوان و خانواده استان برگزار شد

سومين جلسه كارگروه تخصصي بانوان و خانواده استان برگزار شد

 مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری گلستان گفت : سومین جلسه کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان در سال 94 به صورت مشترک همزمان با کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان در روز چهارشنبه مورخ 29/7/94 برگزار گردید.

دکتر کلثوم غفاری توران افزود : این جلسه به ریاست معاون محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس کارگروه بانوان و خانواده بادستور جلسه : پیگیری مصوبات پیشین , گزارش گروه کاری اشتغال بررسی آیین نامه پیشنهادی ساماندهی عطاریها در استان ,بررسی آیین نامه پیشنهادی کمیته سلامت باروری ، فرزند آوری و ارتقای نرخ باروری , ارائه گزارش برنامه سلامت میانسالان با محوریت سلامت بانوان استان وارائه گزارشی از اهم فعالیتهای حوزه زنان و خانواده استانداری در محل سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

وی افزود: دراین جلسه در خصوص اجرای طرح تکاپو و نوغانداری , برقراری هماهنگی و استفاده از ظرفیت کلیه سازمانها و ادارات مرتبط با طرح تکاپو و نوغانداری و صندوق های قرض الحسنه و کار آفرینی امید گلستان جهت اعطای تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان و ... از مواردی بود که مورد بحث قرارگرفت .

غفاری عنوان کرد : دفتر بانوان و خانواده استانداری به عنوان دستگاه متناظراستانی مرجع ملی کنوانسیون حقوقی کودک در استان در نظر گرفته شده و به تمام دستگاهها ی اجرایی نیز ابلاغ شده است در همین راستا گروه کاری" حقوق کودک" با عضویت دستگاههای ذیربط تشکیل خواهد شد .

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 894
  • کد خبر : 13817