عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبنای توسعه جامعه، نیروی انسانی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان

مبنای توسعه جامعه، نیروی انسانی است

مبنای توسعه جامعه، نیروی انسانی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان درهمایش گزینش گران استان با اشاره به جایگاه ویژه گزینش گران گفت: مبنای توسعه جامعه نیروی انسانی است و این مهم نشانگر سختی کار و جایگاه گزینش گران می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، محمود ربیعی ممیزی کردن انسان ها را کاری سخت تر حتی از کار قضات است دانست و تصریح کرد: از آنجا که فعالیت گزینش گران انتخاب نیروی انسانی مناسب برای ادارات طی سه دهه کاری است ، کاری بس دشوار بر عهده آنان است.

وی گفت: برگزاری همایش و نشست های تخصصی برای گزینش گران کمک بزرگی به معرفی، اهمیت تاثیرگذاری فعالیت و بازنگری و بازبینی مسئولیت این قشر در ورود نیروی انسانی متعهد و متخصص در بدنه ادارات می کند.

معاون استاندار گلستان از گزینش گران خواست ملاک کار خود را در انتخاب نیروی انسانی، قانون گزینش و رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار دهند.

همچنین در این همایش دبیر هیات عالی گزینش بر به روز شدن روش های گزینش تاکید کرد و گفت: در این زمینه اقدام های مطلوبی صورت گرفته است، ولی نیاز مبرم به بازنگری در بخش های مصاحبه و مسیر مطالعه و تحقیق داریم.

اسدالله وطنی همچنین مطالعه پیام هشت ماده ای سال 61 بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را برای فعالان حوزه گزینش واجب اداری بیان کرد و افزود: با این مطالعه گرفتاری های اداری در ارائه خدمات به مردم به کمترین حد خواهد رسید.

وی در خصوص اقدامات دبیرخانه گزینش بمنظور ارتقای جایگاه گزینش گران نیز گفت: کارگروه هایی از جمله در حوزه ارتقا جایگاه گزینش و ایجاد انگیزه برای جذب افراد تشکیل و اقدام هایی در دست اجرا می باشد.

وطنی با اشاره به حذف سختی کار گزینش گران با وجود سخت بودن کار آنان گفت: برای برقراری مجدد سخنی کار پیگیر هستیم و سازمان مدیریت نیز در حال بررسی دوباره اختصاص سختی کار است.

به گفته دبیر هیات عالی گزینش حدود 400 هیات و هسته گزینش با شش هزار نیروی ثابت از جمله مصاحبه گر، گزینش گر و محقق در کشور فعالیت دارند .

لازم به ذکر است در همایش گزینش گران استان گلستان ، مدیر هسته گزینش استانداری گلستان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت این مجموعه گفت: وظیفه گزینش گران مهم بوده و باید دقت کنند که افراد متعهد و متخصص وارد بدنه ادارات شوند.

حجت‎الاسلام محمدمهدی ساور چمنی افزود: اگر امروز با مسائل و مشکلاتی در ادارات مواجه هستیم به دلیل بی توجهی در بحث گزینش و ورود افراد نامناسب است و باید بیش از گذشته به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم.

وی همچنین خواستار اختصاص ردیف اعتباری برای گزینش استان ها، ارتقا جایگاه گزینش، حمایت برای تامین نیروی انسانی گزینش و ارتقا سطح گزینش شد.

گفتنی است 15 دیماه ، سالروز تشکیل نهاد گزینش به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1361 است.

مبنای توسعه جامعه، نیروی انسانی است

 

مبنای توسعه جامعه، نیروی انسانی است

 

مبنای توسعه جامعه، نیروی انسانی است

 

مبنای توسعه جامعه، نیروی انسانی است

 

مبنای توسعه جامعه، نیروی انسانی است

 

مبنای توسعه جامعه، نیروی انسانی است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .