عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه پایدار روستایی یکی از مهم ترین برنامه های دولت تدبیر و امید است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

توسعه پایدار روستایی یکی از مهم ترین برنامه های دولت تدبیر و امید است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن بازدید از مراکز تولیدی و تعاونی های شهرستان مراوه تپه در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز گلستان گفت : حمایت از روستاییان و توسعه پایدار روستایی یکی از مهم ترین برنامه های دولت تدبیر و امید است.

دکتر کلثوم غفاری توران هدف از این بازدید را حمایت از مشاغل خانگی و تشویق بانوان به تشکیل صندوق و طرح های مشارکت روستایی اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد : طرحهای مشارکتی با حداقل 25 عضو با تسهیلات بانکی با بهره کم و حتی بدون بهره که از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور حمایت می شود فرصت بسیار مناسبی است که ما نیز به دنبال استفاده از این فرصت در مناطق محروم روستایی هستیم.

غفاری با اشاره به برخی از نیازمندی های حوزه بانوان گفت:یکی از دغدغه های ما بازار عرضه و فروش است که در صورت تشکیل صندوق و تعاونی ها این مشکل نیز تا حدودی مرتفع خواهد شد.

وی در این خصوص حمایت دستگاههایی همچون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، تعاون کار و رفاه اجتماعی، صنعت و معدن، بازرگانی و شهرداریها بسیار ضروری عنوان کرد.

غفاری افزود: به منظور حمایت از مشاغل خانگی پیگیر ایجاد بازارهای دائمی در سراسر استان، بویژه شهرهای بزرگ هستیم و امیدواریم در سال جاری بتوانیم به نتایج مطلوبی برسیم

وی با بیان اینکه وضعیت بیمه بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی و صنایع دستی یکی دیگر از مطالبات ماست گفت: امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیده شده، بتوانیم گامهای موثری در این راه برداریم و موجبات رفاه روستاییان و مناطق محروم را فراهم سازیم.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2470
  • کد خبر : 19852