عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صیانت از آرای مردم باعث افتخار مسئولین اجرایی انتخابات است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

صیانت از آرای مردم باعث افتخار مسئولین اجرایی انتخابات است

صیانت از آرای مردم باعث افتخار مسئولین اجرایی انتخابات است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان گفت: صیانت از آرای مردم باعث افتخار مسئولین اجرایی انتخابات می شود و باید در این راستا تلاش شود.

"سید علی میرباقری" در جمع نمایندگان فرماندار شهرستان کلاله در پای صندوق های رای، اظهار داشت: باید تمام تلاش ما این باشد که از آرای مردم صیانت شود و نباید رفتاری داشته باشیم که باعث بدبینی مردم به مسئولین اجرایی انتخابات شود.

وی افزود: این استان دارای 6 حوزه است که در دور اول تکلیف 3 حوزه مشخص شد و 3 حوزه دیگر نیز در دور دوم مشخص می شود و عملا 10 شهرستان از 14 شهرستان این استان در دور دوم درگیر برگزاری انتخابات هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان تاکید کرد: مسئولیت خطیری را برعهده داریم و تکرار تاکیدات و برگزاری کارگاه های آموزشی در همین راستا است تا مسئولین اجرایی برگزاری انتخابات، به اهمیت این مرحله از انتخابات واقف شوند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص رعایت حق الناس در انتخابات اظهار کرد: باید توجه داشت که رعایت حق الناس در شمارش آرا یکی از نکات قابل توجه باشد و این حق الناس، حق الناسی است که نزد خداوند قابل گذشت نیست.

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز در این جلسه گفت: در دور اول انتخابات، استان گلستان در همه شاخص ها حائز رتبه برتر در کشور شد و باید تلاش شود در این مرحله نیز همین روال ادامه یابد.

صیانت از آرای مردم باعث افتخار مسئولین اجرایی انتخابات است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : محمودی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .