عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه توانمندی بانوان و جوانان در هفته دولت راه‎اندازی می‎شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

نمایشگاه توانمندی بانوان و جوانان در هفته دولت راه‎اندازی می‎شود

نمایشگاه توانمندی بانوان و جوانان در هفته دولت راه‎اندازی می‎شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به فعالیت ستاد هفته دولت در استان از برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان و جوانان همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

کلثوم غفاری توران در نخستین جلسه برنامه‎ریزی کمیته بانوان ذیل ستاد هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: استاندار گلستان به عنوان رئیس ستاد هفته دولت در استان گلستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری به عنوان جانشین این ستاد هستند و کمیته‎های مختلفی ذیل این ستاد پیش‎بینی شده است.

وی افزود: کمیته بانوان و جوانان به عنوان کمیته ستاد هفته دولت نخستین جلسه را در راستای برنامه‎ریزی صحیح و مناسب برگزار کرد تلاش این کمیته معرفی توانمندی بانوان و جوانان به مردم است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به اینکه ظرفیت‎های بانوان بر هیچ‎کسی پوشیده نیست در خصوص برنامه‎های این کمیته در هفته دولت گفت: تبیین دستاوردهای نظام برای بانوان و جوانان از طریق نشست و همایش، تجلیل از بانوان و جوانان نخبه، برگزاری نمایشگاه توانمندی‎های بانوان و جوانان از برنامه‎های این کمیته است.

غفاری افزود: تجلیل از بانوان و جوانان منحصر به امور بانوان استانداری نیست بلکه تمام ارگان‎ها و سازمان‎های مختلف می‎توانند در این مهم اقدام کنند دیده شدن بانوان و جوانان سبب دلگرمی آنان می‎شود و دیگران قطعا در تجلیل‎ها می‎توانند از این روش الگوبرداری کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان می‎تواند در هر عرصه‎ای باشد اما تمرکز ما توانمندی در تولید است گرچه بانوان در عرصه‎های مختلف علمی، پژوهشی و مدیریتی کارنامه موفقی دارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان هدف از نمایشگاه توانمندی بانوان را در نشان دادن تولیدات در حوزه‎های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، صنایع غذایی و منسوجات ذکر کرد.

غفاری با اشاره به اینکه ایران بر اساس چشم‎انداز افق 1404 کشوری برخوردار ترسیم شده است بر لزوم کار جهادی تاکید کرد و گفت: در این افق تقویت نهاد خانواده و تثبیت جایگاه بانوان در عرصه‎های اجتماعی و اقتصادی محقق شده است، توسعه و ساماندهی امور اقتصادی و معیشتی با اولویت ساماندهی مشاغل خانگی بویژه برای زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت ولادت امام رضا )ع) و دهه کرامت اظهار کرد: این امام همام یکی از ذخایر و ثروت‎های معنوی کشور است که باعث همدلی تعداد بسیاری از مسلمانان داخل و خارج از کشور شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان همچنین با گرامیداشت هفته خبرنگار و پیشگامان عرصه اطلاع‎رسانی ابراز کرد: اعتقاد دارم آنچه قلم خبرنگاران می‎کند کمتر از شمشیر و سلاح رزمندگان مجاهد فی سبیل‎الله نیست اگر رسالت و قداست قلم را درک کنند و اهمیت اطلاع‎رسانی و آگاه‎سازی به مردم را بدانند.

غفاری گفت: خبرنگاران در راه اطلاع‎رسانی باید با حفظ حریم خصوصی و عزت و آبروی مسلمانان و مومنان رسالت خویش را انجام دهند. بخصوص به انجام وظیفه بانوان خیلی اعتقاد دارم کارهایی که به بانوان سپرده می‎شود همواره با وسواس بیشتری پیگیری می‎شود.

نمایشگاه توانمندی بانوان و جوانان در هفته دولت راه‎اندازی می‎شود

 

نمایشگاه توانمندی بانوان و جوانان در هفته دولت راه‎اندازی می‎شود

 

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1000
  • کد خبر : 23751