عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل بانوان گلستان خواستار حمایت ویژه مسئولان در راستای اشتغال و کار آفرینی شد


مدیر کل بانوان گلستان خواستار حمایت ویژه مسئولان در راستای اشتغال و کار آفرینی شد

دکترغفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در راستای اجرای طرح تحکیم بنیان خانواده صورت گرفت و در ادامه با بازدید از کارگاههای آموزش مهارتهای زندگی در6 روستای شهرستان و همچنین مشاغل خانگی بانوان ازجمله محل پرورش گیاهان دارویی و کاکتوس خانم آی سن ایمری وپرورش زنبور عسل خانم آمنه ایری در روستای سیجوال همراه شد.

همچنین دکتر غفاری از کارگاه صنایع دستی و چرم دوزی خانم عایشه آرخی ، چاپ پارچه و صنایع دستی خانم سعیده گرگانی و شرکت تعاونی گل جهان ترکمن نیز بازدید کرد .

دکتر غفاری ضمن تقدیر و تشکر از دستگاههای همکاری کننده در اجرای طرح و حضور و استقبال بانوان گفت: آموزش مهار ت های زندگی از جمله مهارت ارتباط و فرزند پروری برای بانوان که مدت زمان بیشتری را با خانواده و کودکان خود سپری می کنند، امری ضروری است .

وی یاد آور شد : در دنیایی که فرزندان ما روزانه با هجوم انواع اطلاعات و ارتباطات مواجه هستند برای داشتن یک اجتماع سالم و به دور از آسیب های مختلف همه باید دست به دست هم دهیم و آموزش ببینیم و این آموزش ها را به خانواده منتقل نماییم .

غفاری افزود : با تو جه به اینکه بانوان قلب و محور خانواده هستند آنچه می آموزند باید به شیوه صحیح و زبان نرم به خانواده انعکاس دهند . زیرا دین ما دین رحمت و مهربانی است و زبان نرم تاثیر بیشتری دارد.

همچنین مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در این دیدار با اشاره به نقش مهم زنان در عرصه های مختلف جامعه خواستار حمایت ویژه مسئولان و مدیران اجرایی در راستای اشتغال و کار آفرینی و فراهم نمودن امکان عرضه ی تولیدات آنان شد.

لازم به ذکر است در این بازدید ها خانمها مهشیدی کارشناس امور بانوان استانداری ، پورقاز کارشناس امور بانوان فرمانداری ، قربان پور کارشناس اداره جهاد کشاورزی و پوری کارشناس اداره میراث فرهنگی شهرستان ترکمن، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری را همراهی کردند .

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 784
  • کد خبر : 27540