عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بانوان به مدت 5 روز در گرگان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بانوان به مدت 5 روز در گرگان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بانوان از 16 الی 20 بهمن‌ماه جاری در شهرستان گرگان خبر داد.

در دومین جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر که در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه توانمندیهای بانوان از 16 الی 20 بهمن ماه جاری در سوله جنب تالار فخرالدین اسد گرگانی شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندیهای بانوان عصرها دایر می‎شود، تصریح کرد: نمایشگاه توانمندیهای بانوان از ساعت 15 الی 20 دایر است و افتتاحیه این نمایشگاه در 16 بهمن ماه جاری ساعت 13 برگزار می شود.

غفاری با بیان اینکه نظارت بر اجرای غرفه و وسایل مورد نیاز بر عهده دستگاه‌ها خواهد بود، گفت: دکوربندی زیبا و درخور شان هر دستگاهی بر عهده همان دستگاه است و باید تولیدات و خدماتی که ارایه می‌شود ترجیحا ملی بومی ویا تولیداستان باشد.

وی بیان داشت: مشاورین از غرفه های نمایشگاه توانمندیهای بانوان بازدید کنند و به مخاطبین و جامعه هدف اطلاع رسانی کنند تا از غرفه‌ها و نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار کرد: همکاری تمامی دستگاه‌ها در تامین نیروی انسانی لازم به بالابردن سطح خدمات‌دهی در این نمایشگاه و رضایتمندی مردم و دستگاه‌ها از برگزاری این برنامه موثر خواهد بود.

وی در پایان ابراز کرد: حدود34 غرفه در نمایشگاه توانمندیهای بانوان دایر است و به هر دستگاه حداقل یک غرفه داده می‌شود.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 756
  • کد خبر : 28986